ارزیابی هوشمند

سرویس پایه / ارزیابی هوشمند /

این ابزار، سیستم اختصاصی نظرسنجی خودکار از مشتریان را برای کسب‌و‌کار ایجاد کرده و به نگهداشت مشتری کمک می‌کند.

صاحب کسب‌و‌کار می‌تواند با کمک این ابزار ​:

  • نظر سنجی‌های مختلفی را طراحی کند،
  • فرآیند خودکار ارسال نظرسنجی را ایجاد نماید،
  • هشدارهای لازم در خصوص نارضایتی را دریافت کند.

 

و در آخر با مطالعه گزارشات و مستندات، به راحتی از خواسته‌ها, افکار و سلایق مشتریان آگاه شود.​

/ دریافت و پردازش اطلاعات /

در ابتدا با نرم‌افزار صندوق فروشگاهی ارتباط برقرار می‌کند و اطلاعات اولیه را جمع‌آوری و پردازش می‌کند. فرآیندهای خودکار و یکپارچگی با صندوق فروشگاهی، صحت اطلاعات و دقت آن را بهبود داده و باعث افزایش سرعت عملیات می‌شود.

  •        نرم‌افزار ارزیابی هوشمند به نرم‌افزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.
  •       اطلاعات بیشتر در این مورد در صفحه شرکای تجاری وجود دارد

/ ایجاد و ارسال پرسشنامه های هوشمند /

این سرویس، با توجه به اطلاعات سفارش هر مشتری:

  •        یک لینک اینترنتی پرسشنامه ایجاد می‌کند.
  •        این لینک را به همراه متن دعوت به نظرسنجی، در قالب یک پیامک برای مشتری ارسال می‌کند.

/ هشدارها و گزارشات /

هنگام ثبت یک شکایت از طرف مشتری، سیستم به صورت لحظه ای و خودکار یک پیامک هشدار برای مدیر ارسال می کند. 

مدیران به کمک پنل مدیریتی و اپلیکیشن موبایلی می توانند اطلاعات سفارش و سابقه خرید مشتری ناراضی را مشاهده کنند.

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول ارزیابی هوشمند و افزونه‌های آن و یا دریافت مشاوره تخصصی با مشاوران ما در اسمارت ایکس در ارتباط باشید.

آمار و گزارشات استفاده از سرویس ارزیابی هوشمند

مجموعه
0

روزانه از این سیستم استفاده می‌کنند.

نظرسنجی
0

در این سیستم پردازش و ذخیره شده است.

کاربر یکتا
0

در این نظرسنجی‌ها شرکت کرده‌اند.

قابلیت‌های محصول ارزیابی هوشمند

افزونه‌ها نوعی نرم‌افزار هستند که ویژگی‌های جدیدی را به نرم‌افزار دیگر / اصلی / اضافه می‌کنند.

دانلود کاتالوگ محصولات

جهت کسب اطلاعات تکمیلی محصول ارزیابی هوشمند و همچنین اطلاع از دیگر محصولات اسمارت ایکس کاتالوگ محصولات را دانلود کنید.

افزونه‌ها نوعی نرم‌افزار هستند که ویژگی‌های جدیدی را به نرم‌افزار دیگر / اصلی / اضافه می‌کنند.

دقیق سازی نظرات مشتریان

. چه کار می‌کند؟

با کمک این افزونه، می‌توان جزئیات بیشتری از نظرات مشتریان دریافت کرده و درک کاملتری از رضایت مندی مشتری بدست آورد. 

. چگونه کار می‌کند؟

کسب و کار بسته به سیاست‌های خود، می‌تواند برای سوالات نظرسنجی جزئیات بیشتری در نظر بگیرد. ​مشتریان می‌توانند در فرآیند پاسخ‌دهی به هر سوال، جزئیات بیشتری را انتخاب کرده و یا با اضافه کردن فیلم، عکس یا پیغام صوتی، علت رضایت یا نارضایتی خود را تشریح کنند​. در پایان، گزارشات و مستندات تولید شده، در نرم‌افزار موبایلی و پنل، برای مدیران نمایش داده می‌شود. 

پیگیری شکایات مشتریان

. چه کار می‌کند؟

این افزونه قابلیت ایجاد یک فرآیند خودکار برای پیگیری شکایات ثبت شده توسط مشتریان را فراهم می‌کند.

. چگونه کار می‌کند؟

با کمک افزونه پیگیری شکایات مشتری، صاحب کسب و کار می تواند فرآیند خودکار و شخصی سازی شده خود را برای پیگیری شکایات طراحی کرده و به اجرا بگذارد. 

حق اشتراک سرویس ارزیابی هوشمند

مدل درآمدی این سرویس به صورت / یکساله / می‌باشد. 

. ارزیابی هوشمند

9.700.000 تومان

. افزونه دقیق سازی + پیگیری شکایات مشتریان

6.800.000 تومان

مجموع :

16.500.000 تومان

بررسی کنید آیا این سرویس ارزش این سرمایه‌گذاری دارد؟

. معادل روزانه

45.000 تومان

. معادل ماهانه

1.375.000 تومان

مشتریان سرویس ارزیابی

درخواست دمو

جهت دریافت دمو محصول ارزیابی هوشمند اسمارت ایکس، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

سوالات متداول

میزان مشارکت مشتریان در نظرسنجی‌هایی که ارسال می‌شود چقدر است؟

میزان مشارکت مشتریان در نظرسنجی‌هایی که ارسال می‌شود چقدر است؟

سرویس پایه / ارزیابی هوشمند /

این ابزار، سیستم اختصاصی نظرسنجی خودکار از مشتریان را برای کسب‌و‌کار ایجاد کرده و به نگهداشت مشتری کمک می‌کند.

صاحب کسب‌و‌کار می‌تواند با کمک این ابزار ​:

  • نظر سنجی‌های مختلفی را طراحی کند،
  • فرآیند خودکار ارسال نظرسنجی را ایجاد نماید،
  • هشدارهای لازم در خصوص نارضایتی را دریافت کند.

 

و در آخر با مطالعه گزارشات و مستندات، به راحتی از خواسته‌ها, افکار و سلایق مشتریان آگاه شود.​

/ دریافت و پردازش اطلاعات /

در ابتدا با نرم‌افزار صندوق فروشگاهی ارتباط برقرار می‌کند و اطلاعات اولیه را جمع‌آوری و پردازش می‌کند. فرآیندهای خودکار و یکپارچگی با صندوق فروشگاهی، صحت اطلاعات و دقت آن را بهبود داده و باعث افزایش سرعت عملیات می‌شود.

در مرحله اول، اطلاعات مشتریان قبلی پس از احراز هویت و اطلاعات مشتریان جدید به طور لحظه‌ای به لیست مشتریان باشگاه اضافه می‌شود.

نرم‌افزار باشگاه مشتریان به نرم‌افزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.

/ ایجاد و ارسال پرسشنامه‌های هوشمند /

این سرویس، با توجه به اطلاعات سفارش هر مشتری:

  • یک لینک اینترنتی پرسشنامه ایجاد می‌کند.
  • این لینک را به همراه متن دعوت به نظرسنجی، در قالب یک پیامک برای مشتری ارسال می‌کند.

/ هشدارها و گزارشات /

هنگام ثبت یک شکایت از طرف مشتری، سیستم بصورت لحظه‌ای و خودکار یک پیامک هشدار برای مدیر ارسال می‌کند.

مدیران به کمک پنل مدیریتی و اپلیکیشن موبایلی می‌توانند اطلاعات سفارش و سابقه خرید مشتری ناراضی را مشاهده کنند.

آمار و گزارشات استفاده از این سرویس

/ تا اردیبهشت 1402 /

نظرسنجی
0

در این سیستم پردازش و ذخیره شده است.

مجموعه
0

روزانه از این سرویس استفاده میکنند.

کاربر یکتا
0

در این نظرسنجی ها شرکت کرده اند.

درخواست مشاوره

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان

عنوان بخش پاورها

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

سیستم کنترل کیفیت جامع و یکپارچه مجموعه های چند شعبه ای

صاحبان برند های زنجیره ای می توانند با کمک این سرویس، عملکرد تمامی شعب خود را به صورت یکپارچه مشاهده، بررسی و کنترل کنند.

  • صاحبان کسب و کار می‌توانند معیارهای رتبه بندی شعب خود را سیاست گذاری کرده و عملکرد آنها را بر اساس نظرات واقعی مشتریان به صورت منصفانه مشاهده کنند.
  • همچنین می توانند هر شعبه را به طور مجزا بررسی و تحلیل کرده و متناسب با نیاز، سطوح دسترسی متفاوتی را برای منابع انسانی خود ایجاد کنند.
  • این کار با ایجاد سیستم پاداش بر پایه عملکرد، منجر به ایجاد رقابت بین شعب شده و بازدهی کلی کسب و کار را افزایش می‌دهد.
  • این قابلیت پس از اضافه شدن دومین شعبه فعال می شود.

درخواست مشاوره

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان

عنوان بخش افزونه ها

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

/ افزونه دقیق‌سازی نظرات مشتریان /

چه کار میکند؟

با کمک این افزونه، می‌توان جزئیات بیشتری از نظرات مشتریان دریافت کرده و درک کاملتری از رضایت مندی مشتری بدست آورد. 

چگونه کار میکند؟

کسب  و کار بسته به سیاست‌های خود، می‌تواند برای سوالات نظرسنجی جزئیات بیشتری در نظر بگیرد. ​

مشتریان می‌توانند در فرآیند پاسخ‌دهی به هر سوال، جزئیات بیشتری را انتخاب کرده و یا با اضافه کردن فیلم، عکس یا پیغام صوتی، علت رضایت یا نارضایتی خود را تشریح کنند​

در پایان، گزارشات و مستندات تولید شده، در نرم افزار موبایلی و پنل، برای مدیران نمایش داده می‌شود. 

/ افزونه پیگیری شکایات مشتریان /

چه کار میکند؟

این افزونه قابلیت ایجاد یک فرآیند خودکار برای پیگیری شکایات ثبت شده توسط مشتریان را فراهم می‌کند.

چگونه کار میکند؟

با کمک افزونه پیگیری شکایات مشتری، صاحب کسب و کار می تواند فرآیند خودکار و شخصی سازی شده خود را برای پیگیری شکایات طراحی کرده و به اجرا بگذارد. 

حق اشتراک سرویس

/ یکساله /

ارزیابی هوشمند

9.700.000 تومان

افزونه دقیق سازی + پیگیری شکایات مشتریان

6.800.000 تومان

مجموع : 16.500.000

بررسی کنید آیا این سرویس ارزش این سرمایه گذاری را دارد؟

. معادل روزانه

45.000 تومان

. معادل ماهانه

1.375.000 تومان

چه کسانی از این سرویس استفاده میکنند:

درخواست مشاوره

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان

مقالات مرتبط با سرویس ارزیابی

مجموعه از مقالات در حوزه مفهوم رضایت مشتری و سرویس ارزیابی هوشمند در اسمارت ایکس

قابلیت‌های محصول ارزیابی هوشمند

افزونه‌ها نوعی نرم‌افزار هستند که ویژگی‌های جدیدی را به نرم‌افزار دیگر / اصلی / اضافه می‌کنند.

This is the heading

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor

This is the heading

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Click Here
Slide 1 Heading
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Click Here
Slide 2 Heading
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Click Here
Slide 3 Heading
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Click Here
Previous slide
Next slide

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول ارزیابی هوشمند و افزونه‌های آن و یا دریافت مشاوره تخصصی با مشاوران ما در اسمارت ایکس در ارتباط باشید.

سیستم کنترل کیفی جامع و یکپارچه مجموعه‌های چند شعبه‌ای

با کمک این سرویس، صاحبان برندهای زنجیره‌ای می‌توانند عملکرد تمامی شعب خود را بصورت یکپارچه مشاهده، بررسی و کنترل کنند.

صاحبان کسب و کار می‌توانند رتبه‌بندی شعب خود را سیاستگذاری کرده و عملکرد شعب را بر اساس نظرات واقعی مشتریان بصورت منصفانه به همراه مستندات کافی مشاهده کنند.

همچنین می‌توانند هر شعبه را بصورت مجزا بررسی و تحلیل کرده و متناسب با نیاز، سطوح دسترسی متفاوتی را برای منابع انسانی خود ایجاد کنند.

این کار بخاطر ایجاد سیستم پاداش بر پایه عملکرد، منجر به ایجاد رقابت بین شعب شده و بازدهی کل کسب و کار را افزایش می‌دهد.

با کمک این سرویس، صاحبان برندهای زنجیره‌ای می‌توانند عملکرد تمامی شعب خود را بصورت یکپارچه مشاهده، بررسی و کنترل کنند.

صاحبان کسب و کار می‌توانند رتبه‌بندی شعب خود را سیاستگذاری کرده و عملکرد شعب را بر اساس نظرات واقعی مشتریان بصورت منصفانه به همراه مستندات کافی مشاهده کنند.

همچنین می‌توانند هر شعبه را بصورت مجزا بررسی و تحلیل کرده و متناسب با نیاز، سطوح دسترسی متفاوتی را برای منابع انسانی خود ایجاد کنند.

این کار بخاطر ایجاد سیستم پاداش بر پایه عملکرد، منجر به ایجاد رقابت بین شعب شده و بازدهی کل کسب و کار را افزایش می‌دهد.

مشاهده بیشتر ... مشاهده کمتر

درباره شرکت سپیدز

شرکت نرم افزاری سپیدز در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با هدف ارائه راهکارهای جامع و نوین نرم افزاری مدیریت رستوران آغاز کرد. در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار مجموعه غذایی، از نرم افزار رستوران و خدمات این مجموعه استفاده می کنند.