این ابزار، سیستم اختصاصی نظرسنجی خودکار از مشتریان را برای کسبوکار ایجاد کرده و به نگهداشت مشتری کمک میکند.
صاحب کسبوکار میتواند با کمک این ابزار :
و در آخر با مطالعه گزارشات و مستندات، به راحتی از خواستهها, افکار و سلایق مشتریان آگاه شود.
در ابتدا با نرمافزار صندوق فروشگاهی ارتباط برقرار میکند و اطلاعات اولیه را جمعآوری و پردازش میکند. فرآیندهای خودکار و یکپارچگی با صندوق فروشگاهی، صحت اطلاعات و دقت آن را بهبود داده و باعث افزایش سرعت عملیات میشود.
این سرویس، با توجه به اطلاعات سفارش هر مشتری:
هنگام ثبت یک شکایت از طرف مشتری، سیستم به صورت لحظه ای و خودکار یک پیامک هشدار برای مدیر ارسال می کند.
مدیران به کمک پنل مدیریتی و اپلیکیشن موبایلی می توانند اطلاعات سفارش و سابقه خرید مشتری ناراضی را مشاهده کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول ارزیابی هوشمند و افزونههای آن و یا دریافت مشاوره تخصصی با مشاوران ما در اسمارت ایکس در ارتباط باشید.
روزانه از این سیستم استفاده میکنند.
در این سیستم پردازش و ذخیره شده است.
در این نظرسنجیها شرکت کردهاند.
افزونهها نوعی نرمافزار هستند که ویژگیهای جدیدی را به نرمافزار دیگر / اصلی / اضافه میکنند.
جهت کسب اطلاعات تکمیلی محصول ارزیابی هوشمند و همچنین اطلاع از دیگر محصولات اسمارت ایکس کاتالوگ محصولات را دانلود کنید.
افزونهها نوعی نرمافزار هستند که ویژگیهای جدیدی را به نرمافزار دیگر / اصلی / اضافه میکنند.
. چه کار میکند؟
با کمک این افزونه، میتوان جزئیات بیشتری از نظرات مشتریان دریافت کرده و درک کاملتری از رضایت مندی مشتری بدست آورد.
. چگونه کار میکند؟
کسب و کار بسته به سیاستهای خود، میتواند برای سوالات نظرسنجی جزئیات بیشتری در نظر بگیرد. مشتریان میتوانند در فرآیند پاسخدهی به هر سوال، جزئیات بیشتری را انتخاب کرده و یا با اضافه کردن فیلم، عکس یا پیغام صوتی، علت رضایت یا نارضایتی خود را تشریح کنند. در پایان، گزارشات و مستندات تولید شده، در نرمافزار موبایلی و پنل، برای مدیران نمایش داده میشود.
. چه کار میکند؟
این افزونه قابلیت ایجاد یک فرآیند خودکار برای پیگیری شکایات ثبت شده توسط مشتریان را فراهم میکند.
. چگونه کار میکند؟
با کمک افزونه پیگیری شکایات مشتری، صاحب کسب و کار می تواند فرآیند خودکار و شخصی سازی شده خود را برای پیگیری شکایات طراحی کرده و به اجرا بگذارد.
مدل درآمدی این سرویس به صورت / یکساله / میباشد.
. ارزیابی هوشمند
9.700.000 تومان
. افزونه دقیق سازی + پیگیری شکایات مشتریان
6.800.000 تومان
مجموع :
16.500.000 تومان
بررسی کنید آیا این سرویس ارزش این سرمایهگذاری دارد؟
. معادل روزانه
45.000 تومان
. معادل ماهانه
1.375.000 تومان
جهت دریافت دمو محصول ارزیابی هوشمند اسمارت ایکس، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
میزان مشارکت مشتریان در نظرسنجیهایی که ارسال میشود چقدر است؟
میزان مشارکت مشتریان در نظرسنجیهایی که ارسال میشود چقدر است؟
این ابزار، سیستم اختصاصی نظرسنجی خودکار از مشتریان را برای کسبوکار ایجاد کرده و به نگهداشت مشتری کمک میکند.
صاحب کسبوکار میتواند با کمک این ابزار :
و در آخر با مطالعه گزارشات و مستندات، به راحتی از خواستهها, افکار و سلایق مشتریان آگاه شود.
در ابتدا با نرمافزار صندوق فروشگاهی ارتباط برقرار میکند و اطلاعات اولیه را جمعآوری و پردازش میکند. فرآیندهای خودکار و یکپارچگی با صندوق فروشگاهی، صحت اطلاعات و دقت آن را بهبود داده و باعث افزایش سرعت عملیات میشود.
در مرحله اول، اطلاعات مشتریان قبلی پس از احراز هویت و اطلاعات مشتریان جدید به طور لحظهای به لیست مشتریان باشگاه اضافه میشود.
نرمافزار باشگاه مشتریان به نرمافزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.
این سرویس، با توجه به اطلاعات سفارش هر مشتری:
هنگام ثبت یک شکایت از طرف مشتری، سیستم بصورت لحظهای و خودکار یک پیامک هشدار برای مدیر ارسال میکند.
مدیران به کمک پنل مدیریتی و اپلیکیشن موبایلی میتوانند اطلاعات سفارش و سابقه خرید مشتری ناراضی را مشاهده کنند.
/ تا اردیبهشت 1402 /
در این سیستم پردازش و ذخیره شده است.
روزانه از این سرویس استفاده میکنند.
در این نظرسنجی ها شرکت کرده اند.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.
صاحبان برند های زنجیره ای می توانند با کمک این سرویس، عملکرد تمامی شعب خود را به صورت یکپارچه مشاهده، بررسی و کنترل کنند.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.
با کمک این افزونه، میتوان جزئیات بیشتری از نظرات مشتریان دریافت کرده و درک کاملتری از رضایت مندی مشتری بدست آورد.
کسب و کار بسته به سیاستهای خود، میتواند برای سوالات نظرسنجی جزئیات بیشتری در نظر بگیرد.
مشتریان میتوانند در فرآیند پاسخدهی به هر سوال، جزئیات بیشتری را انتخاب کرده و یا با اضافه کردن فیلم، عکس یا پیغام صوتی، علت رضایت یا نارضایتی خود را تشریح کنند
در پایان، گزارشات و مستندات تولید شده، در نرم افزار موبایلی و پنل، برای مدیران نمایش داده میشود.
این افزونه قابلیت ایجاد یک فرآیند خودکار برای پیگیری شکایات ثبت شده توسط مشتریان را فراهم میکند.
با کمک افزونه پیگیری شکایات مشتری، صاحب کسب و کار می تواند فرآیند خودکار و شخصی سازی شده خود را برای پیگیری شکایات طراحی کرده و به اجرا بگذارد.
/ یکساله /
ارزیابی هوشمند
9.700.000 تومان
افزونه دقیق سازی + پیگیری شکایات مشتریان
6.800.000 تومان
مجموع : 16.500.000
بررسی کنید آیا این سرویس ارزش این سرمایه گذاری را دارد؟
. معادل روزانه
45.000 تومان
. معادل ماهانه
1.375.000 تومان
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان
مجموعه از مقالات در حوزه مفهوم رضایت مشتری و سرویس ارزیابی هوشمند در اسمارت ایکس
افزونهها نوعی نرمافزار هستند که ویژگیهای جدیدی را به نرمافزار دیگر / اصلی / اضافه میکنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصول ارزیابی هوشمند و افزونههای آن و یا دریافت مشاوره تخصصی با مشاوران ما در اسمارت ایکس در ارتباط باشید.
پرسشنامه هوشمند چیست؟ / Smart Survey /
“ ابزاری برای یک تحقیق بازار دقیق و تمیز “
نمایی از پرسشنامه هوشمند
با کمک این سرویس، صاحبان برندهای زنجیرهای میتوانند عملکرد تمامی شعب خود را بصورت یکپارچه مشاهده، بررسی و کنترل کنند.
صاحبان کسب و کار میتوانند رتبهبندی شعب خود را سیاستگذاری کرده و عملکرد شعب را بر اساس نظرات واقعی مشتریان بصورت منصفانه به همراه مستندات کافی مشاهده کنند.
همچنین میتوانند هر شعبه را بصورت مجزا بررسی و تحلیل کرده و متناسب با نیاز، سطوح دسترسی متفاوتی را برای منابع انسانی خود ایجاد کنند.
این کار بخاطر ایجاد سیستم پاداش بر پایه عملکرد، منجر به ایجاد رقابت بین شعب شده و بازدهی کل کسب و کار را افزایش میدهد.
با کمک این سرویس، صاحبان برندهای زنجیرهای میتوانند عملکرد تمامی شعب خود را بصورت یکپارچه مشاهده، بررسی و کنترل کنند.
صاحبان کسب و کار میتوانند رتبهبندی شعب خود را سیاستگذاری کرده و عملکرد شعب را بر اساس نظرات واقعی مشتریان بصورت منصفانه به همراه مستندات کافی مشاهده کنند.
همچنین میتوانند هر شعبه را بصورت مجزا بررسی و تحلیل کرده و متناسب با نیاز، سطوح دسترسی متفاوتی را برای منابع انسانی خود ایجاد کنند.
این کار بخاطر ایجاد سیستم پاداش بر پایه عملکرد، منجر به ایجاد رقابت بین شعب شده و بازدهی کل کسب و کار را افزایش میدهد.
درباره شرکت سپیدز
شرکت نرم افزاری سپیدز در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با هدف ارائه راهکارهای جامع و نوین نرم افزاری مدیریت رستوران آغاز کرد. در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار مجموعه غذایی، از نرم افزار رستوران و خدمات این مجموعه استفاده می کنند.