ارزیابی هوشمند

/ ارزیابی هوشمند / 

این ابزار، سیستم اختصاصی نظرسنجی خودکار از مشتریان را برای کسب و کار ایجاد کرده و به نگهداشت مشتری کمک می‌کند.

صاحب کسب و کار می‌تواند با کمک این ابزار:

  • نظرسنجی‌های مختلفی را طراحی کند،
  • فرآیند خودکار ارسال نظرسنجی ایجاد نماید،
  • هشدارهای لازم در خصوص نارضایتی را دریافت کند.

 

و در آخر با مطالعه گزارشات و مستندات، به راحتی از خواسته‌ها، افکار و سلایق مشتریان آگاه شوند.

/ دریافت و پردازش اطلاعات /

در ابتدا با نرم‌افزار صندوق فروشگاهی ارتباط برقرار می‌کند و اطلاعات اولیه را جمع‌آوری و پردازش می‌کند. فرآیندهای خودکار و یکپارچگی با صندوق فروشگاهی، صحت اطلاعات و دقت آن را بهبود داده و باعث افزایش سرعت عملیات می‌شود.

در مرحله اول، اطلاعات مشتریان قبلی پس از احراز هویت و اطلاعات مشتریان جدید به طور لحظه‌ای به لیست مشتریان باشگاه اضافه می‌شود.

نرم‌افزار باشگاه مشتریان به نرم‌افزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.

/ ایجاد و ارسال پرسشنامه‌های هوشمند /

این سرویس، با توجه به اطلاعات سفارش هر مشتری:

  • یک لینک اینترنتی پرسشنامه ایجاد می‌کند.
  • این لینک را به همراه متن دعوت به نظرسنجی، در قالب یک پیامک برای مشتری ارسال می‌کند.

/ هشدارها و گزارشات /

هنگام ثبت یک شکایت از طرف مشتری، سیستم بصورت لحظه‌ای و خودکار یک پیامک هشدار برای مدیر ارسال می‌کند.

مدیران به کمک پنل مدیریتی و اپلیکیشن موبایلی می‌توانند اطلاعات سفارش و سابقه خرید مشتری ناراضی را مشاهده کنند.

/ دریافت و پردازش اطلاعات /

در ابتدا با نرم‌افزار صندوق فروشگاهی ارتباط برقرار می‌کند و اطلاعات اولیه را جمع‌آوری و پردازش می‌کند. فرآیندهای خودکار و یکپارچگی با صندوق فروشگاهی، صحت اطلاعات و دقت آن را بهبود داده و باعث افزایش سرعت عملیات می‌شود.

در مرحله اول، اطلاعات مشتریان قبلی پس از احراز هویت و اطلاعات مشتریان جدید به طور لحظه‌ای به لیست مشتریان باشگاه اضافه می‌شود.

نرم‌افزار باشگاه مشتریان به نرم‌افزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.

/ ایجاد و ارسال پرسشنامه‌های هوشمند /

این سرویس، با توجه به اطلاعات سفارش هر مشتری:

  • یک لینک اینترنتی پرسشنامه ایجاد می‌کند.
  • این لینک را به همراه متن دعوت به نظرسنجی، در قالب یک پیامک برای مشتری ارسال می‌کند.

/ هشدارها و گزارشات /

هنگام ثبت یک شکایت از طرف مشتری، سیستم بصورت لحظه‌ای و خودکار یک پیامک هشدار برای مدیر ارسال می‌کند.

مدیران به کمک پنل مدیریتی و اپلیکیشن موبایلی می‌توانند اطلاعات سفارش و سابقه خرید مشتری ناراضی را مشاهده کنند.

... رویه ها یا Trends ...

با تکرار روزانه این فرآیندها:

گام اول .

گام دوم . 

گام سوم .

دریافت و پردازش اطلاعات

ارسال پرسشنامه هوشمند

گزارشات و هشدارها

نوع جدیدی از اطلاعات ساخته می‌شود.

این اطلاعات رویه ها یا ترندهای کسب و کار را ایجاد می‌کنند.

  • رویه ها، صحت تصمیمات کسب و کار در موضوعات متنوعی مانند محصول یا نیروی انسانی مشخص کرده و نمایش می دهند.
  • درستی یا نادرستی تصمیمات گرفته شده توسط مدیران در طول زمان، بوسیله این رویه ها مشخص خواهد شد.

با کمک این سرویس چرخه خودکار و همیشگی کنترل کیفی خدمات به مشتریان ایجاد خواهد شد.

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید محصول ارزیابی هوشمند و افزونه های آن و یا دریافت مشاوره تخصصی، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

قابلیت‌های بیشتر محصول ارزیابی هوشمند

محصول ارزیابی هوشمند در اسمارت ایکس دارای مجموعه ای از ویژگی هاست که ارزشمندی استفاده از این محصول را بالاتر میبرند. “برخورداری از سیستم کنترل کیفی جامع و یکپارچه مجموعه‌های چند شعبه‌ای” یک از اصلی ترین این موارد است.

سیستم کنترل کیفی جامع و
یکپارچه مجموعه‌های چند شعبه‌ای

آمار و گزارشات استفاده از سرویس ارزیابی هوشمند

این آمارها تا تاریخ 30 دی ماه 1403 گردآوری شده است.

مجموعه
0

روزانه از این سیستم استفاده می‌کنند.

نظرسنجی
0

در این سیستم پردازش و ذخیره شده است.

کاربر یکتا
0

در این نظرسنجی‌ها شرکت کرده‌اند.

دانلود کاتالوگ محصولات

جهت کسب اطلاعات تکمیلی محصول ارزیابی هوشمند و همچنین اطلاع از دیگر محصولات اسمارت ایکس کاتالوگ محصولات را دانلود کنید.

افزونه‌ها نوعی از نرم‌افزار هستند که ویژگی‌های جدیدی را به نرم‌افزاری دیگر / اصلی / اضافه می‌کنند.

دقیق سازی نظرات مشتریان

. چه کار می‌کند؟

با کمک این افزونه، می‌توان جزئیات بیشتری از نظرات مشتریان دریافت کرده و درک کاملتری از رضایت مندی مشتری بدست آورد. 

. چگونه کار می‌کند؟

کسب و کار بسته به سیاست‌های خود، می‌تواند برای سوالات نظرسنجی جزئیات بیشتری در نظر بگیرد. ​مشتریان می‌توانند در فرآیند پاسخ‌دهی به هر سوال، جزئیات بیشتری را انتخاب کرده و یا با اضافه کردن فیلم، عکس یا پیغام صوتی، علت رضایت یا نارضایتی خود را تشریح کنند​. در پایان، گزارشات و مستندات تولید شده، در نرم‌افزار موبایلی و پنل، برای مدیران نمایش داده می‌شود. 

پرسشنامه عادی
بدون دقیق سازی

پرسشنامه همراه
با دقیق سازی

  • امکان ثبت نظرات بصورت محصول محور
  • امکان سفارشی سازی کلیه سوالات
  • قابلیت ارسال عکس، فیلم و فایل صوتی
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

پیگیری شکایات مشتریان

. چه کار می‌کند؟

این افزونه قابلیت ایجاد یک فرآیند خودکار برای پیگیری شکایات ثبت شده توسط مشتریان را فراهم می‌کند.

. چگونه کار می‌کند؟

با کمک افزونه پیگیری شکایات مشتری، صاحب کسب و کار می تواند فرآیند خودکار و شخصی سازی شده خود را برای پیگیری شکایات طراحی کرده و به اجرا بگذارد. 

روند پیگیری شکایت مشتری / Customer Care /

شکایاتی که نیاز به پیگیری دارند، در قالب یک لیست در اختیار کسب و کار قرار می‌گیرد.

اپراتور با مراجعه به پنل مدیریتی، اقدامات مربوط به پیگیری مشتریان را انجام داده و گزارشات تماس را ثبت می‌کند.

تمامی اقدامات طراحی شده، بصورت یک فرآیند در پنل وجود داشته و نتایج آن در پنل قابل مشاهده است.

مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

حق اشتراک سرویس ارزیابی

حق اشتراک این سرویس به صورت / یکساله / می‌باشد.

. ارزیابی هوشمند

14.190.000 تومان

. افزونه دقیق سازی + پیگیری شکایات مشتریان

9.350.000 تومان

مجموع : 

23.540.000 تومان

بررسی کنید آیا این سرویس ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

. معادل روزانه

65.000 تومان

. معادل ماهانه

1.962.000 تومان

مشتریان سرویس ارزیابی هوشمند

تجربه استفاده از این محصول

اگر علاقمند به تجربه استفاده از محصول ارزیابی هوشمند هستید، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

سوالات متداول

میزان مشارکت مشتریان در نظرسنجی هایی که ارسال می‌شود چقدر است؟

حداقل میزان مشارکت موثر در سرویس ارزیابی هوشمند چیزی نزدیک به ۱۰ درصد است اما بر اساس تجربه ما از بین ۱۰۰۰ مجموعه فعال این عدد به راحتی به ۲۰ درصد مشارکت خواهد رسید.

راهی به جز گرفتن شماره موبایل از مشتری برای نظرسنجی وجود ندارد؟

شماره تلفن مشتری به فاکتور او می‌چسبد تا دقیقا بر اساس نوع سفارش مشتری از او نظرسنجی شود.
پس گرفتن شماره تلفن همراه برای عملیات نظرسنجی ضروری است.
در مجموعه های تحت رهیاری ما شاهد بیش از ۸۰ درصد مشارکت از طرف مشتریان برای در اختیار قرار دادن شماره خود هستیم.

ما چند شعبه ای هستیم، امکان مقایسه عملکرد بین شعب وجود دارد؟

بله این قابلیت وجود دارد.
یکی از کاربردهای مهم ارزیابی هوشمند ، امکان مقایسه عملکرد شعب مختلف در جلب رضایت مشتریان نسبت به هم است.
این امکان وجود دارد که نتیجه این مقایسه فقط برای مدیران ارشد برند نمایش داده شود.

آیا می‌توان بعد از نظرسنجی، به مشتریان راضی و ناراضی جواب های از پیش تعیین شده متفاوت ارسال کرد؟

بله این امکان وجود دارد تا برای صرفه جویی در زمان در رسیدگی به همه نظرات جواب های از پیش تعیین شده ای تعریف گردد تا مسئول ارتباط با مشتریان بتواند پاسخگویی با کیفیت‌تری داشته باشد.

هشدار لحظه‌ای برای چه کسانی ارسال می‌شود؟

برای هر کس که شما بخواهید.
با اضافه یا حذف کردن کاربران شما می‌توانید کسانی را که گزارش‌های لحظه‌ای را دریافت می‌کنند را انتخاب کنید.

چرا وقتی سرویس ارزیابی هوشمند را دارم باید افزونه دقیق سازی را بخرم؟

با اضافه شدن این افزونه شما مجهز به ارزیابی هوشمند پیشرفته خواهید شد که امکاناتی بیشتری نسبت به نسخه پایه خواهد  داشت.

ارسال عکس، فیلم و پیام صوتی چه فایده‌ای دارد ؟

ارسال عکس یا فیلم این قابلیت را بوجود خواهند آورد که هیچ مسئله ای از دید شما پنهان نماند، چه در سفارشات دلیوری و چه در مواقعی که در مجموعه حضور ندارید با سند تصویری از اتفاقات پیش آمده آگاه می‌شوید.
ارسال پیام صوتی برای مشتریانی طراحی شده است که شاید حوصله تایپ انتقاد و پیشنهاد خود را نداشته باشند. با این قابلیت به راحتی و با فشردن یک دکمه پیام خود را به شما منتقل خواهند کرد.

در چرخه پیگیری مشتریان می‌توان مشاهده کرد چه پیام‌هایی برای مشتری ارسال شده است؟

تمام پروسه دلجویی از مشتریان در پنل پیگیری شکایت ثبت و ضبط خواهد شد و هر موقع که به این اطلاعات نیاز داشتید می‌توانید در پنل به آن ها رجوع کنید.