این ابزار، سیستم اختصاصی نظرسنجی خودکار از مشتریان را برای کسب و کار ایجاد کرده و به نگهداشت مشتری کمک میکند.
صاحب کسب و کار میتواند با کمک این ابزار:
و در آخر با مطالعه گزارشات و مستندات، به راحتی از خواستهها، افکار و سلایق مشتریان آگاه شوند.
در ابتدا با نرمافزار صندوق فروشگاهی ارتباط برقرار میکند و اطلاعات اولیه را جمعآوری و پردازش میکند. فرآیندهای خودکار و یکپارچگی با صندوق فروشگاهی، صحت اطلاعات و دقت آن را بهبود داده و باعث افزایش سرعت عملیات میشود.
در مرحله اول، اطلاعات مشتریان قبلی پس از احراز هویت و اطلاعات مشتریان جدید به طور لحظهای به لیست مشتریان باشگاه اضافه میشود.
نرمافزار باشگاه مشتریان به نرمافزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.
این سرویس، با توجه به اطلاعات سفارش هر مشتری:
هنگام ثبت یک شکایت از طرف مشتری، سیستم بصورت لحظهای و خودکار یک پیامک هشدار برای مدیر ارسال میکند.
مدیران به کمک پنل مدیریتی و اپلیکیشن موبایلی میتوانند اطلاعات سفارش و سابقه خرید مشتری ناراضی را مشاهده کنند.
در ابتدا با نرمافزار صندوق فروشگاهی ارتباط برقرار میکند و اطلاعات اولیه را جمعآوری و پردازش میکند. فرآیندهای خودکار و یکپارچگی با صندوق فروشگاهی، صحت اطلاعات و دقت آن را بهبود داده و باعث افزایش سرعت عملیات میشود.
در مرحله اول، اطلاعات مشتریان قبلی پس از احراز هویت و اطلاعات مشتریان جدید به طور لحظهای به لیست مشتریان باشگاه اضافه میشود.
نرمافزار باشگاه مشتریان به نرمافزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.
این سرویس، با توجه به اطلاعات سفارش هر مشتری:
هنگام ثبت یک شکایت از طرف مشتری، سیستم بصورت لحظهای و خودکار یک پیامک هشدار برای مدیر ارسال میکند.
مدیران به کمک پنل مدیریتی و اپلیکیشن موبایلی میتوانند اطلاعات سفارش و سابقه خرید مشتری ناراضی را مشاهده کنند.
گام اول .
گام دوم .
گام سوم .
دریافت و پردازش اطلاعات
ارسال پرسشنامه هوشمند
گزارشات و هشدارها
نوع جدیدی از اطلاعات ساخته میشود.
این اطلاعات رویه ها یا ترندهای کسب و کار را ایجاد میکنند.
با کمک این سرویس چرخه خودکار و همیشگی کنترل کیفی خدمات به مشتریان ایجاد خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید محصول ارزیابی هوشمند و افزونه های آن و یا دریافت مشاوره تخصصی، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
محصول ارزیابی هوشمند در اسمارت ایکس دارای مجموعه ای از ویژگی هاست که ارزشمندی استفاده از این محصول را بالاتر میبرند. “برخورداری از سیستم کنترل کیفی جامع و یکپارچه مجموعههای چند شعبهای” یک از اصلی ترین این موارد است.
سیستم کنترل کیفی جامع و
یکپارچه مجموعههای چند شعبهای
این آمارها تا تاریخ 30 دی ماه 1403 گردآوری شده است.
روزانه از این سیستم استفاده میکنند.
در این سیستم پردازش و ذخیره شده است.
در این نظرسنجیها شرکت کردهاند.
جهت کسب اطلاعات تکمیلی محصول ارزیابی هوشمند و همچنین اطلاع از دیگر محصولات اسمارت ایکس کاتالوگ محصولات را دانلود کنید.
افزونهها نوعی از نرمافزار هستند که ویژگیهای جدیدی را به نرمافزاری دیگر / اصلی / اضافه میکنند.
. چه کار میکند؟
با کمک این افزونه، میتوان جزئیات بیشتری از نظرات مشتریان دریافت کرده و درک کاملتری از رضایت مندی مشتری بدست آورد.
. چگونه کار میکند؟
کسب و کار بسته به سیاستهای خود، میتواند برای سوالات نظرسنجی جزئیات بیشتری در نظر بگیرد. مشتریان میتوانند در فرآیند پاسخدهی به هر سوال، جزئیات بیشتری را انتخاب کرده و یا با اضافه کردن فیلم، عکس یا پیغام صوتی، علت رضایت یا نارضایتی خود را تشریح کنند. در پایان، گزارشات و مستندات تولید شده، در نرمافزار موبایلی و پنل، برای مدیران نمایش داده میشود.
پرسشنامه عادی
بدون دقیق سازی
پرسشنامه همراه
با دقیق سازی
. چه کار میکند؟
این افزونه قابلیت ایجاد یک فرآیند خودکار برای پیگیری شکایات ثبت شده توسط مشتریان را فراهم میکند.
. چگونه کار میکند؟
با کمک افزونه پیگیری شکایات مشتری، صاحب کسب و کار می تواند فرآیند خودکار و شخصی سازی شده خود را برای پیگیری شکایات طراحی کرده و به اجرا بگذارد.
روند پیگیری شکایت مشتری / Customer Care /
شکایاتی که نیاز به پیگیری دارند، در قالب یک لیست در اختیار کسب و کار قرار میگیرد.
اپراتور با مراجعه به پنل مدیریتی، اقدامات مربوط به پیگیری مشتریان را انجام داده و گزارشات تماس را ثبت میکند.
تمامی اقدامات طراحی شده، بصورت یک فرآیند در پنل وجود داشته و نتایج آن در پنل قابل مشاهده است.
حق اشتراک این سرویس به صورت / یکساله / میباشد.
. ارزیابی هوشمند
14.190.000 تومان
. افزونه دقیق سازی + پیگیری شکایات مشتریان
9.350.000 تومان
مجموع :
23.540.000 تومان
بررسی کنید آیا این سرویس ارزش سرمایهگذاری دارد؟
. معادل روزانه
65.000 تومان
. معادل ماهانه
1.962.000 تومان
اگر علاقمند به تجربه استفاده از محصول ارزیابی هوشمند هستید، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
حداقل میزان مشارکت موثر در سرویس ارزیابی هوشمند چیزی نزدیک به ۱۰ درصد است اما بر اساس تجربه ما از بین ۱۰۰۰ مجموعه فعال این عدد به راحتی به ۲۰ درصد مشارکت خواهد رسید.
شماره تلفن مشتری به فاکتور او میچسبد تا دقیقا بر اساس نوع سفارش مشتری از او نظرسنجی شود.
پس گرفتن شماره تلفن همراه برای عملیات نظرسنجی ضروری است.
در مجموعه های تحت رهیاری ما شاهد بیش از ۸۰ درصد مشارکت از طرف مشتریان برای در اختیار قرار دادن شماره خود هستیم.
بله این قابلیت وجود دارد.
یکی از کاربردهای مهم ارزیابی هوشمند ، امکان مقایسه عملکرد شعب مختلف در جلب رضایت مشتریان نسبت به هم است.
این امکان وجود دارد که نتیجه این مقایسه فقط برای مدیران ارشد برند نمایش داده شود.
بله این امکان وجود دارد تا برای صرفه جویی در زمان در رسیدگی به همه نظرات جواب های از پیش تعیین شده ای تعریف گردد تا مسئول ارتباط با مشتریان بتواند پاسخگویی با کیفیتتری داشته باشد.
برای هر کس که شما بخواهید.
با اضافه یا حذف کردن کاربران شما میتوانید کسانی را که گزارشهای لحظهای را دریافت میکنند را انتخاب کنید.
با اضافه شدن این افزونه شما مجهز به ارزیابی هوشمند پیشرفته خواهید شد که امکاناتی بیشتری نسبت به نسخه پایه خواهد داشت.
ارسال عکس یا فیلم این قابلیت را بوجود خواهند آورد که هیچ مسئله ای از دید شما پنهان نماند، چه در سفارشات دلیوری و چه در مواقعی که در مجموعه حضور ندارید با سند تصویری از اتفاقات پیش آمده آگاه میشوید.
ارسال پیام صوتی برای مشتریانی طراحی شده است که شاید حوصله تایپ انتقاد و پیشنهاد خود را نداشته باشند. با این قابلیت به راحتی و با فشردن یک دکمه پیام خود را به شما منتقل خواهند کرد.
تمام پروسه دلجویی از مشتریان در پنل پیگیری شکایت ثبت و ضبط خواهد شد و هر موقع که به این اطلاعات نیاز داشتید میتوانید در پنل به آن ها رجوع کنید.