سرویس های اسمارت ایکس
سرویس های اسمارت ایکس

محصولات اسمارت ایکس

محصولات اصلی اسمارت ایکس

برند مارک اسمارت ایکس - smartx | باشگاه مشتریان رستوران نظر سنجی رستوران

محصولات اصلی، پایه‌ای‌ ترین محصولات اسمارت ایکس هستند که محصولات تکمیلی بر مبنای آنها شکل گرفته‌اند. تمامی محصولات اصلی، از چند ویژگی مشترک برخوردار هستند:

ارزیابی هوشمند | اسمارت ایکس

ارزیابی هوشمند

ارزیابی هوشمند، سرویسی یکپارچه با صندوق فروش است که قابلیت نظرسنجی از همه مشتریان را به صورت خودکار به وجود می‌آورد.
باشگاه مشتریان | اسمارت ایکس

باشگاه مشتریان هوشمند

باشگاه مشتریان هوشمند، ابزاری است متصل به صندوق فروشگاهی، که با ایجاد سوابق فروش مشتریان، پس از دسته‌بندی رفتاری مشتری، امکان تعریف برنامه‌های بازگشت مشتری و افزایش فروش را ایجاد می‌کند.
رزرو هوشمند | اسمارت ایکس

رزرو و نوبت دهی هوشمند

سامانه نوبت‌دهی و رزرو هوشمند، سرویسی برای ایجاد یک تجربه نوین از فرآیند رزرو است که با درک نیاز مجموعه‌های خدماتی در این حوزه طراحی و توسعه پیدا کرده است.
وای فای هوشمند | اسمارت ایکس

وای فای هوشمند

وای فای هوشمند، یک ابزار برای مدیریت و کنترل حجم مصرفی اینترنت است که به صورت خودکار این فرآیند را انجام داده و اطلاعات مشتریان را برای اهداف بازاریابی جمع آوری می‌کند.

محصولات تکمیلی اسمارت ایکس

برند مارک اسمارت ایکس - smartx | باشگاه مشتریان رستوران نظر سنجی رستوران

محصولات تکمیلی اسمارت ایکس، برمبنای محصولات اصلی شکل گرفته‌اند و ارزش افزوده جدیدی روی محصولات اسمارت ایکس ایجاد می‌کنند.

گردونه شانس | اسمارت ایکس

گردونه شانس

گردونه شانس اسمارت، محصول تکمیلی باشگاه مشتریان است. این محصول، به منظور ایجاد گیمیفیکیشن یا بازی انگاری به منظور افزایش مشارکت و فروش مشتریان ثبت شده در باشگاه مشتریان را فراهم می‌کند. درواقع، گردونه شانس یک ابزار تکمیلی برای افزایش نرخ بازگشت مشتری است.
ارزیابی پیشرفته| اسمارت ایکس

ارزیابی پیشرفته

این افزونه امکان جدیدی بر روی ارزیابی هوشمند فعال میکند تا با استفاده از آن مشتری امکان ثبت دلایل اصلی رضایتمندی و یا عدم آن را در فرمی که برای ثبت نظر به وی ارسال شده را دارد و علاوه بر آن ویژگی ارسال عکس، فیلم و صدای مشتری نیز فعال میشود. در کنار موارد ذکر شده، قابلیتی در پنل مدیریتی اسمارت فعال میشود که با استفاده از آن میتوان تمامی مراحل بعد از اعلام نارضایتی توسط مشتری را پیگیری کرد و گزارش های جامعی از این مراحل تهیه نمود تا در فرایند تصمیم گیری های مدیریتی به عنوان ابزاری قدرتمند در کنار مدیران قرار گیرد.