رزرو هوشمند یک ابزار جامع مدیریت و کنترل فرآیند رزرواسیون و نوبتدهی است.
این ابزار از طریق یک نرمافزار تحت وب در اختیار مدیران کسب و کار قرار میگیرد که به وسیله آن میتوانند کل فرآیندهای مربوط به ورود، جایگذاری و ارتباط مشتریان را بصورت هوشمند، مدیریت و کنترل کنند.
ثبت درخواست ورود مشتری به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام میشود:
رزرو / غیرحضوری /
نوبتدهی / حضوری /
در حالت حضوری، درخواست مشتری به دو صورت انجام میشود:
در این مرحله تمامی درخواستهای مشتریان جمعآوری و بصورت فیلتر شده در یک لیست هوشمند نمایش داده میشوند. سپس میتوان با کمک میزبان یا بصورت هوشمند، فرآیند جایگذاری و استقرار مشتری را از لحظه ورود تا پایان زمان آماده سازی مجدد، مدیریت کرد.
در تمامی مراحل رزرو از ثبت درخواست تا خروج از مجموعه، سیستم بصورت خودکار با مشتری در تعامل است. این ارتباط با ارسال پیام در مراحل مختلف انجام میشود:
ثبت درخواست ورود مشتری به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام میشود:
رزرو / غیرحضوری /
نوبتدهی / حضوری /
در حالت حضوری، درخواست مشتری به دو صورت انجام میشود:
در این مرحله تمامی درخواستهای مشتریان جمعآوری و بصورت فیلتر شده در یک لیست هوشمند نمایش داده میشوند. سپس میتوان با کمک میزبان یا بصورت هوشمند، فرآیند جایگذاری و استقرار مشتری را از لحظه ورود تا پایان زمان آماده سازی مجدد، مدیریت کرد.
در تمامی مراحل رزرو از ثبت درخواست تا خروج از مجموعه، سیستم بصورت خودکار با مشتری در تعامل است. این ارتباط با ارسال پیام در مراحل مختلف انجام میشود:
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید محصول رزرو هوشمند و افزونه های آن و یا دریافت مشاوره تخصصی، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
سرویس رزرو و نوبت دهی هوشمند اسمارت ایکس یک سرویس مستقل است. اما این محصول قابلیت یکپارچه سازی با دو محصول مکمل خود یعنی ارزیابی هوشمند و باشگاه مشتریان را، هر کدام به شکلی جداگانه دارد.
ارتباط با ارزیابی هوشمند
ارتباط با باشگاه مشتریان
جهت کسب اطلاعات تکمیلی محصول باشگاه رزرو هوشمند و همچنین اطلاع از دیگر محصولات اسمارت ایکس کاتالوگ محصولات را دانلود کنید.
افزونهها نوعی از نرمافزار هستند که ویژگیهای جدیدی را به نرمافزاری دیگر / اصلی / اضافه میکنند.
. چه کار میکند؟
رزرو هوشمند قابلیت یکپارچگی با صندوق فروشگاهی سپیدز را دارد. این امر، سهولت انجام امور مالی، یکپارچگی میزها در هر دو نرمافزار و اتصال منو به نرمافزار رزرو را در پی خواهد داشت.
. چگونه کار میکند؟
با اتصال سیستم رزرو به صندوق فروشگاهی، پیش پرداخت مشتری بصورت خودکار روی فاکتور موجود در صندوق محاسبه خواهد شود. تمامی اطلاعات مربوط به پرداخت شامل تسویه کامل و پیشپرداخت بصورت تفکیک شده در صندوق قابل مشاهده است.
پیشپرداختهای دریافت شده در سیستم رزرو، بصورت همزمان و آنی در سیستم صندوق فروشگاهی سپیدز ثبت شده و از مبلغ نهایی فاکتور کسر میشود.
همچنین گزارشات مربوط به پرداخت، هر دو سیستم قابل مشاهده است.
در این اتصال نمایه میزها در هر دو نرمافزار یکپارچه هستند. در فرآیند رزرو، میز مورد نظر در دو نرمافزار بصورت همزمان در 4 وضعیت تعریف میشود:
سیستم رزرو، با منوی تعریف شده در صندوق فروشگاهی سپیدز یکپارچه شده و در داشبورد قابل مشاهده است.
این امر به میزبان کمک میکند تا هنگام ثبت سفارش، با مشاهده منو، پیش سفارش مشتری را دریافت و به عنوان جزئیات رزرو اضافه کند.
. چه کار میکند؟
افزونه رزرو آنلاین، امکانی است که به ابزار رزرو هوشمند اضافه میشود و قابلیت ثبت درخواست رزرو بصورت آنلاین را وبسایت را فراهم میکند.
. چگونه کار میکند؟
برای رزرو آنلاین، یک لینک در اختیار مجموعه قرار میگیرد. این لینک به شیوههای زیر قابل استفاده خواهد بود.
مشتری پس از ثبت رزرو، به صفحه پرداخت هدایت میشود، سپس پرداخت را انجام داده و رزرو را نهایی میکند.
با کمک لینک رزرو آنلاین، مشتری به صفحه رزرو هدایت شده، ثبت نام کرده و زمان و جزئیات مورد نظر خود را ثبت میکند. سیستم بصورت هوشمند و با توجه به نوع درخواست / مانند حضور در فضای باز / ساعت حضور پیشنهادی را نمایش میدهد.
. چه کار میکند؟
افزونه پیش پرداخت، قابلیت دریافت مبلغ پیشپرداخت از درخواست کننده را ایجاد میکند.
. چگونه کار میکند؟
مجموعه با توجه به سیاستهای خود، میتواند مبلغی را به عنوان پیش پرداخت برای هر نفر تعیین کند. پس از ثبت درخواست رزرو، جمع مبالغ پیش پرداخت به ازای هر نفر، بصورت یک لینک پرداخت برای درخواست کننده ارسال شده و پرداخت میشود.
این امکان وجود دارد که مجموعه در مواردی که تشخیص میدهد، مبلغ پیشپرداخت را بصورت دستی تعیین و بصورت لینک برای درخواست کننده ارسال نماید.
سیستم رزرو، تمامی گزارشات مالی مربوط به رزرو را بصورت مستقل نمایش داده و فاکتورهای صادر شده را برای مشتری ارسال میکند.
در صورت وجود ارتباط نرمافزار با صندوق فروشگاهی سپیدز، مبالغ پیش پرداخت در انتهای میزبانی، بصورت خودکار از فاکتور نهایی کسر و مابقی مبلغ دریافت میشود.
حق اشتراک این سرویس به صورت / ترکیبی / میباشد.
حق اشتراک سرویس / یکساله /
. رزرو و نوبت دهی
21.450.000 تومان
. افزونه یکپارچگی با صندوق
3.500.000 تومان
هزینه استفاده از افزونهها
برای استفاده از افزونهها، نیاز به پرداخت هزینه راهاندازی درگاه و هزینه هر بار استفاده خواهد بود:
هزینه راهاندازی درگاه پرداخت اختصاصی رستوران :
. افزونه پیش پرداخت
3.000.000 تومان
. افزونه رزرو آنلاین
5.000.000 تومان
هزینه استفاده از افزونه ها :
. افزونه پیش پرداخت
/ به ازای هر پیش پرداخت /
10.000 تومان
. افزونه رزرو آنلاین
/ به ازای هر رزرو /
10.000 تومان
برای افزونههای بالا حق اشتراک سالیانه وجود ندارد.
اگر علاقمند به تجربه استفاده از محصول رزرو هوشمند اسمارت هستید، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
بله کاملا. هدف اصلی از طراحی و توسعه رزرو هوشمند سیستماتیک کردن فرآیند رزرو است تا هم مهماندار و هم مشتری تجربه ای مطمئن و آسان در ثبت سفارش رزرو داشته باشند.
بله همه پیامک های ارسالی از نظر متن، تعداد و زمان ارسال قابل تغییر هستند.
دو کاربرد اصلی در دل این ویژگی نهفته است. اول اینکه اگر مشتری بابت رزرو پیش پرداختی داشته باشد هنگام تسویه نهایی به صورت خودکار مبلغ از فاکتور کسر خواهد شد.
و دوم اینکه تمام میزهای مجموعه در پنل رزرو قابل مشاهده است که شرایط ایدهآلی را برای میهماندار بوجود میآورد تا همیشه پر یا خالی بودن میزها را مشاهده کند.
در صورت استفاده مجموعه از سرویس ارزیابی هوشمند، اتصال شماره اخذ شده به فاکتور رزرو کننده بصورت خودکار انجام میشود این امر موجب میشود که لینک نظرسنجی بصورت خودکار برای مشتری ارسال و فرآیند ارزیابی بصورت خودکار انجام شود.
در صورت فعال بودن سرویس ارزیابی هوشمند، فرآیندهای مذکور بصورت خودکار فعال خواهند بود.
در صورت استفاده مجموعه از باشگاه مشتریان هوشمند، امکانات جدیدی برای مشتری و صاحب کسب و کار به وجود میآید:
در صورت فعال بودن سرویس باشگاه مشتریان هوشمند، فرآیندهای مذکور بصورت خودکار فعال خواهند بود.
در صورت فعال بودن سرویس باشگاه مشتریان هوشمند، فرآیندهای مذکور بصورت خودکار فعال خواهند بود.
مراحل فرآیند ورود
نوع درخواست:
غیرحضوری
کاربرد / رزرواسیون /
حضوری
کاربرد / نوبتدهی /
نحوه ثبت درخواست:
از طریق تلفن
بصورت آنلاین
نحوه ثبت درخواست:
از طریق میزبان
مکانیزه توسط مشتری
تمامی درخواستهای ورود با توجه به زمانبندی ثبت شده، بصورت یک لیست هوشمند برای میزبان نمایش داده میشود.
قابلیتهای لیست هوشمند
میزبان با کمک لیست هوشمند و نمایههای متفاوت اقدام به اختصاص میز میکند.
نحوه اختصاص میزها، با توجه به ظرفیت، چیدمان سالن و سیاستگذاری مدیران، شخصی سازی میشود.
ارزیابی هوشمند
باشگاه مشتریان هوشمند
رزرو و نوبت دهی هوشمند
وای وای هوشمند
درباره ما
سوالات متداول