رزرو و نوبت‌دهی هوشمند

/ رزرو و نوبت دهی هوشمند /

رزرو هوشمند یک ابزار جامع مدیریت و کنترل فرآیند رزرواسیون و نوبت‌دهی است.

این ابزار از طریق یک نرم‌افزار تحت وب در اختیار مدیران کسب و کار قرار می‌گیرد که به وسیله آن می‌توانند کل فرآیندهای مربوط به ورود، جای‌گذاری و ارتباط مشتریان را بصورت هوشمند، مدیریت و کنترل کنند.

  • ورود
  • جای‌گذاری
  • ارتباط با مشتریان

/ ورود /

ثبت درخواست ورود مشتری به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود:

رزرو / غیرحضوری /

  • اعلام درخواست به میزبان از طریق تلفن
  • ثبت درخواست با کمک افزونه رزرو آنلاین

نوبت‌دهی / حضوری /

در حالت حضوری، درخواست مشتری به دو صورت انجام می‌شود:

  • اعلام درخواست به میزبان
  • با اسکن QR Code نوبت‌دهی و یا استندهای الکترونیکی مجموعه و انجام فرآیند توسط مشتری

/ جای‌گذاری /

در این مرحله تمامی درخواست‌های مشتریان جمع‌آوری و بصورت فیلتر شده در یک لیست هوشمند نمایش داده می‌شوند. سپس می‌توان با کمک میزبان یا بصورت هوشمند، فرآیند جای‌گذاری و استقرار مشتری را از لحظه ورود تا پایان زمان آماده سازی مجدد، مدیریت کرد.

/ ارتباط با مشتریان /

در تمامی مراحل رزرو از ثبت درخواست تا خروج از مجموعه، سیستم بصورت خودکار با مشتری در تعامل است. این ارتباط با ارسال پیام در مراحل مختلف انجام می‌شود:

  • اطلاع‌رسانی پیامکی: اطلاع‌رسانی ثبت درخواست و یاد‌آوری سررسید نوبت استفاده و لینک صفحه تعاملی
  • صفحه تعاملی: تعامل با رستوران، استعلام وضعیت و دریافت هشدارها

/ ورود /

ثبت درخواست ورود مشتری به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود:

رزرو / غیرحضوری /

  • اعلام درخواست به میزبان از طریق تلفن
  • ثبت درخواست با کمک افزونه رزرو آنلاین

نوبت‌دهی / حضوری /

در حالت حضوری، درخواست مشتری به دو صورت انجام می‌شود:

  • اعلام درخواست به میزبان
  • با اسکن QR Code نوبت‌دهی و یا استندهای الکترونیکی مجموعه و انجام فرآیند توسط مشتری

/ جای‌گذاری /

در این مرحله تمامی درخواست‌های مشتریان جمع‌آوری و بصورت فیلتر شده در یک لیست هوشمند نمایش داده می‌شوند. سپس می‌توان با کمک میزبان یا بصورت هوشمند، فرآیند جای‌گذاری و استقرار مشتری را از لحظه ورود تا پایان زمان آماده سازی مجدد، مدیریت کرد.

/ ارتباط با مشتریان /

در تمامی مراحل رزرو از ثبت درخواست تا خروج از مجموعه، سیستم بصورت خودکار با مشتری در تعامل است. این ارتباط با ارسال پیام در مراحل مختلف انجام می‌شود:

  • اطلاع‌رسانی پیامکی: اطلاع‌رسانی ثبت درخواست و یاد‌آوری سررسید نوبت استفاده و لینک صفحه تعاملی
  • صفحه تعاملی: تعامل با رستوران، استعلام وضعیت و دریافت هشدارها
درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید محصول رزرو هوشمند و افزونه های آن و یا دریافت مشاوره تخصصی، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

فرآیندهای پس از خروج مشتری

سرویس رزرو و نوبت دهی هوشمند اسمارت ایکس یک سرویس مستقل است. اما این محصول قابلیت یکپارچه سازی با دو محصول مکمل خود یعنی ارزیابی هوشمند و باشگاه مشتریان را، هر کدام به شکلی جداگانه دارد.

دانلود کاتالوگ محصولات

جهت کسب اطلاعات تکمیلی محصول باشگاه رزرو هوشمند و همچنین اطلاع از دیگر محصولات اسمارت ایکس کاتالوگ محصولات را دانلود کنید.

افزونه‌ها نوعی از نرم‌افزار هستند که ویژگی‌های جدیدی را به نرم‌افزاری دیگر / اصلی / اضافه می‌کنند.

ارتباط با صندوق فروشگاهی

. چه کار می‌کند؟

رزرو هوشمند قابلیت یکپارچگی با صندوق فروشگاهی سپیدز را دارد. این امر، سهولت انجام امور مالی، یکپارچگی میزها در هر دو نرم‌افزار و اتصال منو به نرم‌افزار رزرو را در پی خواهد داشت.

. چگونه کار می‌کند؟

با اتصال سیستم رزرو به صندوق فروشگاهی، پیش پرداخت مشتری بصورت خودکار روی فاکتور موجود در صندوق محاسبه خواهد شود. تمامی اطلاعات مربوط به پرداخت شامل تسویه کامل و پیش‌پرداخت بصورت تفکیک شده در صندوق قابل مشاهده است.

مزایای یکپارچگی اسمارت با صندوق فروشگاهی سپیدز

/ سهولت انجام امور مالی /

پیش‌پرداخت‌های دریافت شده در سیستم رزرو، بصورت همزمان و آنی در سیستم صندوق فروشگاهی سپیدز ثبت شده و از مبلغ نهایی فاکتور کسر می‌شود.

همچنین گزارشات مربوط به پرداخت، هر دو سیستم قابل مشاهده است.

/ یکپارچگی میزها /

در این اتصال نمایه میزها در هر دو نرم‌افزار یکپارچه هستند. در فرآیند رزرو، میز مورد نظر در دو نرم‌افزار بصورت همزمان در 4 وضعیت تعریف می‌شود:

  • خالی
  • رزرو شده
  • در حال آماده‌سازی
  • مستقر
/ اتصال منو به نرم‌افزار رزرو /

سیستم رزرو، با منوی تعریف شده در صندوق فروشگاهی سپیدز یکپارچه شده و در داشبورد قابل مشاهده است.

این امر به میزبان کمک می‌کند تا هنگام ثبت سفارش، با مشاهده منو، پیش سفارش مشتری را دریافت و به عنوان جزئیات رزرو اضافه کند.

مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

افزونه رزرو آنلاین

. چه کار می‌کند؟

افزونه رزرو آنلاین، امکانی است که به ابزار رزرو هوشمند اضافه می‌شود و قابلیت ثبت درخواست رزرو بصورت آنلاین را وبسایت را فراهم می‌کند.

. چگونه کار می‌کند؟

برای رزرو آنلاین، یک لینک در اختیار مجموعه قرار می‌گیرد. این لینک به شیوه‌های زیر قابل استفاده خواهد بود.

فرآیند رزرو آنلاین

مشتری پس از ثبت رزرو، به صفحه پرداخت هدایت می‌شود، سپس پرداخت را انجام داده و رزرو را نهایی می‌کند.

با کمک لینک رزرو آنلاین، مشتری به صفحه رزرو هدایت شده، ثبت نام کرده و زمان و جزئیات مورد نظر خود را ثبت می‌کند. سیستم بصورت هوشمند و با توجه به نوع درخواست / مانند حضور در فضای باز / ساعت حضور پیشنهادی را نمایش می‌دهد.

مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

افزونه پیش پرداخت

. چه کار می‌کند؟

افزونه پیش پرداخت، قابلیت دریافت مبلغ پیش‌پرداخت از درخواست کننده را ایجاد می‌کند.

. چگونه کار می‌کند؟

مجموعه با توجه به سیاست‌های خود، می‌تواند مبلغی را به عنوان پیش پرداخت برای هر نفر تعیین کند. پس از ثبت درخواست رزرو، جمع مبالغ پیش پرداخت به ازای هر نفر، بصورت یک لینک پرداخت برای درخواست کننده ارسال شده و پرداخت می‌شود.

این امکان وجود دارد که مجموعه در مواردی که تشخیص می‌دهد، مبلغ پیش‌پرداخت را بصورت دستی تعیین و بصورت لینک برای درخواست کننده ارسال نماید.

گزارشات مالی و فاکتور رزرو

سیستم رزرو، تمامی گزارشات مالی مربوط به رزرو را بصورت مستقل نمایش داده و فاکتورهای صادر شده را برای مشتری ارسال می‌کند.

در صورت وجود ارتباط نرم‌افزار با صندوق فروشگاهی سپیدز، مبالغ پیش پرداخت در انتهای میزبانی، بصورت خودکار از فاکتور نهایی کسر و مابقی مبلغ دریافت می‌شود.

مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

حق اشتراک سرویس رزرو

حق اشتراک این سرویس به صورت / ترکیبی / می‌باشد.

حق اشتراک سرویس / یکساله /

. رزرو و نوبت دهی

21.450.000 تومان

. افزونه یکپارچگی با صندوق

3.500.000 تومان

هزینه استفاده از افزونه‌ها

برای استفاده از افزونه‌ها، نیاز به پرداخت هزینه راه‌اندازی درگاه و هزینه هر بار استفاده خواهد بود:

هزینه راه‌اندازی درگاه پرداخت اختصاصی رستوران :

. افزونه پیش پرداخت

3.000.000 تومان

. افزونه رزرو آنلاین

5.000.000 تومان

هزینه استفاده از افزونه ها :

. افزونه پیش پرداخت

/ به ازای هر پیش پرداخت /

10.000 تومان

. افزونه رزرو آنلاین

/ به ازای هر رزرو /

10.000 تومان

برای افزونه‌های بالا حق اشتراک سالیانه وجود ندارد.

مشتریان سرویس رزرو هوشمند

تجربه استفاده از این محصول

اگر علاقمند به تجربه استفاده از محصول رزرو هوشمند اسمارت هستید، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

سوالات متداول

آیا می‌توانم با رزرو هوشمند روش سنتی رزرو را کاملا حذف کنم ؟

بله کاملا. هدف اصلی از طراحی و توسعه رزرو هوشمند سیستماتیک کردن فرآیند رزرو است تا هم مهماندار و هم مشتری تجربه ای مطمئن و آسان در ثبت سفارش رزرو داشته باشند.

تعداد پیام‌هایی که برای مشتری فرستاده می‌شود قابل تغییر است؟

بله همه پیامک های ارسالی از نظر متن، تعداد و زمان ارسال قابل تغییر هستند.

اتصال سرویس رزرو هوشمند با صندوق فروش مجموعه چه کاربردی دارد؟

دو کاربرد اصلی در دل این ویژگی نهفته است. اول اینکه اگر مشتری بابت رزرو پیش پرداختی داشته باشد هنگام تسویه نهایی به صورت خودکار مبلغ از فاکتور کسر خواهد شد.
و دوم اینکه تمام میزهای مجموعه در پنل رزرو قابل مشاهده است که شرایط ایده‌آلی را برای میهماندار بوجود می‌آورد تا همیشه پر یا خالی بودن میزها را مشاهده کند.

ارتباط با ارزیابی هوشمند

در صورت استفاده مجموعه از سرویس ارزیابی هوشمند، اتصال شماره اخذ شده به فاکتور رزرو کننده بصورت خودکار انجام می‌شود این امر موجب می‌شود که لینک نظرسنجی بصورت خودکار برای مشتری ارسال و فرآیند ارزیابی بصورت خودکار انجام شود.

در صورت فعال بودن سرویس ارزیابی هوشمند، فرآیندهای مذکور بصورت خودکار فعال خواهند بود.

ارتباط با باشگاه مشتریان هوشمند

در صورت استفاده مجموعه از باشگاه مشتریان هوشمند، امکانات جدیدی برای مشتری و صاحب کسب و کار به وجود می‌آید:

  • استفاده از اعتبار باشگاه مشتریان
    مشتری می‌تواند در فرآیند رزرو، از اعتبار موجود در باشگاه استفاده کند. همینطور سابقه و تاریخچه خرید مشتری و گروهی که در آن قرار دارد، برای میزبان قابل مشاهده است.
  • عضوگیری مشتری در باشگاه مشتریان
    در صورتی که درخواست دهنده رزرو عضو باشگاه مشتریان نباشد، سیستم بصورت خودکار فرآیند ثبت اطلاعات مشتری جدید را در باشگاه مشتریان انجام می‌دهد.

در صورت فعال بودن سرویس باشگاه مشتریان هوشمند، فرآیندهای مذکور بصورت خودکار فعال خواهند بود.

  • شناسایی مشتری در هنگام ورود مجدد
    هنگام ورود مجدد مشتری، اطلاعات او به همراه گروهی که در آن قرار دارد، برای صندوقدار نمایش داده می‌شود.

در صورت فعال بودن سرویس باشگاه مشتریان هوشمند، فرآیندهای مذکور بصورت خودکار فعال خواهند بود.

مشاهده بیشتر... مشاهده کمتر

مراحل فرآیند ورود

نوع درخواست:

غیرحضوری

کاربرد / رزرواسیون /

حضوری

کاربرد / نوبت‌دهی /

نحوه ثبت درخواست:

از طریق تلفن
بصورت آنلاین

نحوه ثبت درخواست:

از طریق میزبان
مکانیزه توسط مشتری

نمونه پیامک های ارسالی

پلتفرم هوشمند تعاملی

ارزیابی هوشمند

باشگاه مشتریان هوشمند

رزرو و نوبت دهی هوشمند

وای وای هوشمند

محصولات اسمارت ایکس محصولات اسمارت ایکس

درباره ما

سوالات متداول