رزرو هوشمند | اسمارت ایکس
رزرو هوشمند | اسمارت ایکس

رزرو و نوبت دهی هوشمند

Smart Booking
فرآیندسازی نوبت‌دهی و رزرو هوشمند
سامانه نوبت‌دهی و رزرو هوشمند، سرویسی برای ایجاد یک تجربه نوین از فرآیند رزرو است که با درک نیاز مجموعه‌های خدماتی در این حوزه طراحی و توسعه پیدا کرده است.
قیمت محصول : 21.450.000 تومان / سالیانه
اهداف رزرو و نوبت دهی هوشمند
اهداف اصلی
  • سیستماتیک سازی فرایند رزرو
  • ساده سازی رزرو
  • رفع چالش‌های مرسوم نوبت‌دهی و رزرو
سایر اهداف
  • مدیریت اطلاع رسانی به مشتری
  • اشراف به وضعیت میزها
  • افزایش رضایت‌مندی مشتری

کاربرد رزرو هوشمند

کاربرد اصلی سامانه مدیریت نوبت دهی و رزرو ابری، هوشمندسازی، یکپارچه‌سازی و سادگی فرآیند رزرو برای صاحب کسب و کار است.

چندین نیاز مهم کسب و کار در بکارگیری رزرو هوشمند پوشش داده می‌شود:

  • دسترسی به اطلاعات و سوابق رزرو مشتری
  • انجام خودکار فرآیند اطلاع رسانی و پیش سفارش
  • افزایش سرعت سفارش گیری
  • مدیریت نوبت‌دهی‌

کاربردهای این محصول به شرح زیر هستند:

ویژگی‌های رزرو و نوبت دهی هوشمند
ویژگی‌های اصلی
  • اتصال یکپارچه با صندوق فروش
  • اجرای خودکار فرآیند از ثبت رزرو  و نوبت دهی تا خروج مشتری  از مجموعه
  • بدون نیاز به ایجاد زیرساخت پیچیده
  • دسترسی به پنل مدیریتی روی سرور  ابری   به صورت آنلاین / Cloud Based
  • ارتباط خودکار با درخواست دهنده
  • آپدیت در لحظه اطلاعات صندوق روی پنل /   Real Time
سایر ویژگی‌ها
  • ارسال پیام به مشتری پس از ثبت رزرو و یادآوری
  • ساخت پروفایل اختصاصی برای هر مشتری فقط با گرفتن شماره موبایل
  • امکان ثبت رزرو و نوبت دهی به صورت حضوری تلفنی آنلاین 
  • ایجاد تگ های مشخص برای هر میز  یا هر بخش مجموعه
  • گزارش‌گیری مالی
  • امکان دریافت پیش پرداخت به صورت آنلاین و ثبت خودکار در نرم افزار صندوق
  • اطلاع رسانی خودکار درخواست دهنده و اپراتور
  • امکان چیدمان میزها بر حسب موقعیت قرارگیری در مجموعه
  • امکان ترکیب چند میز در صورت نیاز به صورت دستی یا هوشمند
  • امکان درج لینک در پیامک‌ها
  • امکان محاسبه خودکار پیش پرداخت بر حسب تعداد مهمانان
  • ارسال لینک درج زمان رزرو روی تقویم موبایل مشتری
  • ارسال خودکار پیام به مشتری در صورت تاخیر و یا لغو رزرو
  • دریافت گزارشات بر مبنای تعداد مهمان‌ها، زمان حضور، فاکتور و …
  • خروجی گزارشات به صورت فایل اکسل
اسمارت چکار می کند
چطور کار می‌کند؟

اول

از آن جایی که هدف اصلی سیستم مدیریت رزرو ابری بروز کردن شکل سنتی رزرواسیون می‌باشد در مرحله اول ثبت سفارش مشتری بر روی سیستم شماره تلفن همراه مشتری و نام او توسط اپراتور گرفته می‌شود و بعد از آن روز، ساعت، تعداد نفرات، نوع مناسبت و بقیه درخواست‌های احتمالی بر روی پنل ثبت سفارش ثبت خواهد شد.

دوم

چون تمام اطلاعات میزهای مجموعه به صورت مستقیم از روی نرم‌افزار فروش خوانده شده و به صورت تصویری نقشه کل مجموعه قابل رویت است، مهماندار مجموعه میزی را که مناسب درخواست‌های مهمان است انتخاب می‌کند که میز مورد نظر در ساعت و تاریخ مشخص و تا مدت زمان تنظیم شده به مشتری مورد نظر اختصاص یابد و در این بازه غیرقابل رزرو شود.

سوم

از این به بعد، سیستم رزرو هوشمند از طریق سامانه پیامکی به صورت خودکار با مشتری در تماس خواهد بود که نتیجه این ارتباط در پنل رزرو برای مهمانداران نمایش داده خواهد شد.

تجربه مشتری

یک تجربه موفق در رزرواسیون به صورت مستقیم به نظم در اجرای دقیق درخواست مشتری در هر مرحله دارد.

به همین جهت از زمانی که مشتری سفارش خود را ثبت می‌کند تا لحظه‌ای که مجموعه را ترک می‌کند، سیستم مدیریت رزرو ابری از طریق سامانه پیامکی با مشتری در ارتباط است و تمام اطلاعاتی که از این ارتباط بدست می‌آید را به مهمانداران مجموعه نمایش می‌دهد.

سرویس رزرو هوشمند در اولین پیامک تک تک جزئیات سفارش ثبت شده با مشتری کنترل می‌کند.

در مرحله بعدی یادآوری می‌شود که میز درخواستی او در حال حاضر شدن است و تا ساعت درخواستی او آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد.

به همین شکل تا انتهای تجربه مشتری سرویس رزرو با او همراه است تا مشتری دقیقا به خواسته خود برای یک تجربه متفاوت و دقیق برس.

اسمارت چطور کار می کند
دستاوردها | اسمارت ایکس
دستاوردها

رزرو میز برای یک شام دو نفره یا یک جلسه کاری، بخش بسیار مهمی از تجربه مشتریان در مراجعه به یک مجموعه است.

یک سفارش راحت و مطمئن می‌تواند که در نتیجه با اجرای خواسته‌های مهمانان همراه شود می‌تواند برگ برنده مجموعه‌های خدماتی در این روزهای شلوغ زندگی شهری شود.

با کم کردن شانس اشتباه‌های انسانی در ثبت سفارش و هماهنگی های گام به گام مجموعه با شخص سفارش‌دهنده از تایید جزئیات گرفته تا اطلاع از آماده بودن میز و اعلام اتمام زمان مقرر به صورت خصوصی، یک تجربه مدرن از رزرو برای مشتریان رقم خواهد خورد.

سوالات متداول

بله کاملا. هدف اصلی از طراحی و توسعه رزرو هوشمند سیستماتیک کردن فرآیند رزرو است تا هم مهماندار و هم مشتری تجربه ای مطمئن و آسان در ثبت سفارش رزرو داشته باشند.

بله، همه پیامک‌های ارسالی از نظر متن، تعداد و زمان ارسال قابل تغییر هستند.

ارسال پیام صوتی برای مشتریانی طراحی شده است که شاید حوصله تایپ انتقاد و پیشنهاد خود را نداشته باشند. با این قابلیت به راحتی و با فشردن یک دکمه پیام خود را به شما منتقل خواهند کرد.

دو کاربرد اصلی در دل این ویژگی نهفته است. اول اینکه اگر مشتری بابت رزرو پیش پرداختی داشته باشد هنگام تسویه نهایی به صورت خودکار مبلغ از فاکتور کسر خواهد شد.

درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید، ما با شما در ارتباط خواهیم بود.