سوالات پرتکرار شما را در حوزه های مختف دسته بندی کرده ایم.
پس از تایید دپارتمان مالی، تیم اسمارت پروسه نصب را آغاز خواهد کرد که بین ۷ تا ۱۴ روز زمان خواهد برد. استقرار و تحویل سرویسها هم با توجه به همکاری رستوران عموما بین یک هفته تا یک ماه طول خواهد کشید.
گفتنی است که روز آغاز اشتراک یکساله سرویسها بعد از تمامی این مراحل و اطمینان از آغاز به کار کردن بدون ایراد سرویسها محاسبه میگردد.
پس از نصب و راهاندازی سرویسهای هر مجموعه، متخصصین آموزش تیم اسمارت ایکس به افراد انتخابی و تصمیم گیرنده هر مجموعه در جلساتی هماهنگ شده، نحوه راه اندازی و تنظیم سرویسها را آموزش خواهند داد.
پس از این جلسات و کسب اطمینان از تسلط این افراد به کارکرد سرویسها بسیاری از تنظیم های سرویس تجهیز شده قابل شخصی سازی خواهد بود.
در نظر داشته باشید مشاوران اسمارت ایکس در تمام مراحل و برای هرگونه اقدام عملیاتی مربوط به سرویس در کنار شما خواهند بود.
شناسه ورود به پنل شماره تلفن همراه افراد تعریف شده در مجموعه است که رمز ورود برای هر بار اتصال به صورت رمز یکبار مصرف ارسال میشود.
افرادی که به پنل دسترسی دارند صاحبین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آن ها هستند که این امکان وجود دارد حدودی برای دسترسیهای افراد مختلف تعریف کرد.
تمام اطلاعات ذخیره شده از جمله مشتریان، نظرات یا خریدها در پنل مدیریتی مجموعه ذخیره خواهند شد. این پنل در بستر ابری اینترنت (Cloud base) بارگذاری شده به همین علت با هر مرورگری در هر جا دنیا قابل دسترسی است .
این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آنها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطحهای مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.
پیامکهای اسمارت ایکس از جنس پیامکهای خدماتی هستند که در نتیجه تمام مشتریان، پیامکهای مربوط به خود را دریافت خواهند کرد.
برای سهولت در امر شارژ پیامک ها ، در پنل مدیریتی قسمتی تعبیه شده است تا کاربر بتواند میزان پیامک لازم برای سرویس خود را به راحتی و با چند کلیک خریداری کرده و پنل را شارژ نماید.این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آنها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطحهای مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.
تمام اطلاعات ذخیره شده از جمله مشتریان، نظرات یا خریدها در پنل مدیریتی مجموعه ذخیره خواهند شد. این پنل در بستر ابری اینترنت (Cloud base) بارگذاری شده به همین علت با هر مرورگری در هر جا دنیا قابل دسترسی است .
این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آنها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطحهای مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.
تنها کسانی که به اطلاعات مشتریان شما دسترسی دارند خود شما و افراد مورشد تایید شما هستند.
هر کسب و کاری بسته به نوع خدماتی که مشتریان خود ارائه میدهد و همین طور به میزان وسعت بازار خود نیازهای متفاوتی دارد.
شما با یک تماس میتوانید از مشاورین تیم اسمارت ایکس مشاوره رایگان دریافت کنید تا سرویس یا بسته های مناسب کسب و کار خود را به راحتی پیدا کرده و بر حسب نیازهای خود اشتراک بخرید.هر کسب و کاری بسته به نوع خدماتی که مشتریان خود ارائه میدهد و همین طور به میزان وسعت بازار خود نیازهای متفاوتی دارد.
شما با یک تماس میتوانید از مشاورین تیم اسمارت ایکس مشاوره رایگان دریافت کنید تا سرویس یا بسته های مناسب کسب و کار خود را به راحتی پیدا کرده و بر حسب نیازهای خود اشتراک بخرید.
روش، مقدار و محاسبه میزان اعتبار دریافتی مشتریان از خریدهای متفاوت فرآیندی است که احتیاج به بررسی و آنالیز رفتار خرید مشتریان و همچنین شرایط بازار دارد.
متخصصین تیم اسمارت ایکس با تجربه برگزاری بیش از ۲۰۰۰ کمپین موفق در کنار شما خواهند بود تا با هر نوع قیمت گذاری شما فرمولی به کار ببرند که مختص شما و نوع کسب و کارتان باشد تا بتوانیم در کنار هم بهترین نتیجه ممکن را برای شما کسب کنیم.
بله ، حق اشتراک سرویس های اسمارت ایکس یکساله است اما در نظر داشته باشید شما با خرید این سرویسها فقط دسترسی به امکانات آن را خریداری نمیکنید. درکنار این دسترسی شما مشاوره متخصصین اسمارت را در تمام این مدت دارا خواهید بود تا بهترین استفاده و بهرهوری را از امکانات این سرویسها داشته باشید.
بله.
در جلسه رهیاری، یک کد اختصاصی ۵ رقمی برای مجموعه شما در نظر گرفته خواهد شد که مشتریان با ارسال این کد به پنل پیامکی اسمارت با پنل پیامکی خود مجموعه، عضو باشگاه مشتریان خواهد شد.این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آنها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطحهای مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.
برای مشارکت بیشتر و آشنایی مخاطب بومی با هر سنی و هر سطح سوادی ، نحوه تعامل فرآیندهای باشگاه مشتریان پنل پیامکی انتخاب شده است.
خیر.
اعضای باشگاه مشتریان اعتبارهای حساب شده ای دریافت خواهند کرد اما برای استراتژی های دیگر مثل اختصاص اعتبار به اعضای یک سازمان ، افزونه کوپن را طراحی کردهایم.
به کمک افزونه کوپن میتوان به تعداد دلخواه برای افراد مختلف اعتبار صادر کرد.برای سهولت در امر شارژ پیامک ها ، در پنل مدیریتی قسمتی تعبیه شده است تا کاربر بتواند میزان پیامک لازم برای سرویس خود را به راحتی و با چند کلیک خریداری کرده و پنل را شارژ نماید.این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آنها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطحهای مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.
میزان موفقیت استراتژی های بازاریابی با گزارش هایی متنوع قابل بررسی است تا در صورت موفقیت سیاست ها ادامه پیدا کند و در صورت عدم موفقیت تغییری در روند استراتژی ها ایجاد شود.
بله این امکان برای افرادی که دسترسی بالایی در پنل دارند وجود دارد تا در لحظه بصورت دستی اعتبار دلخواه اضافه کنند.
سرویس باشگاه مشتریان مجهز به مکانیزم تقلبیاب هوشمند است.
این سیستم به اعتبارهای غیر معقول مشکوک میشود.
در مرحله اول کاربران مشکوک را به مدیریت معرفی کرده و بعد از تکرار روند کاربر را بلاک میکند.
یکی از اهداف باشگاه مشتریان، تمرکز بر روی افزایش فروش در بازههای زمانی تعیین شده است.
اعتبارهای دارای تاریخ انقضا تشویق کننده مشتریان به تکرار خرید قبل از منقضی شدن هستند.
البته در نظر داشته باشید که این تاریخ ها بر اساس سلیقه مدیران قابل تنظیم هستند.
در این سرویس می توان محدودیت ها متفاوتی را برای افراد مختلف ایجاد کرد. در نتیجه می توان برای مدیران، پرسنل و مشتریان وفادار محدودیت های متفاوتی تنظیم کرد.
بله کاملا. هدف اصلی از طراحی و توسعه رزرو هوشمند سیستماتیک کردن فرآیند رزرو است تا هم مهماندار و هم مشتری تجربه ای مطمئن و آسان در ثبت سفارش رزرو داشته باشند.
بله همه پیامک های ارسالی از نظر متن، تعداد و زمان ارسال قابل تغییر هستند.
دو کاربرد اصلی در دل این ویژگی نهفته است. اول اینکه اگر مشتری بابت رزرو پیش پرداختی داشته باشد هنگام تسویه نهایی به صورت خودکار مبلغ از فاکتور کسر خواهد شد.
و دوم اینکه تمام میزهای مجموعه در پنل رزرو قابل مشاهده است که شرایط ایدهآلی را برای میهماندار بوجود میآورد تا همیشه پر یا خالی بودن میزها را مشاهده کند.
حداقل میزان مشارکت موثر در سرویس ارزیابی هوشمند چیزی نزدیک به ۱۰ درصد است اما بر اساس تجربه ما از بین ۱۰۰۰ مجموعه فعال این عدد به راحتی به ۲۰ درصد مشارکت خواهد رسید.
شماره تلفن مشتری به فاکتور او میچسبد تا دقیقا بر اساس نوع سفارش مشتری از او نظرسنجی شود.
پس گرفتن شماره تلفن همراه برای عملیات نظرسنجی ضروری است.
در مجموعه های تحت رهیاری ما شاهد بیش از ۸۰ درصد مشارکت از طرف مشتریان برای در اختیار قرار دادن شماره خود هستیم.
بله این قابلیت وجود دارد.
یکی از کاربردهای مهم ارزیابی هوشمند ، امکان مقایسه عملکرد شعب مختلف در جلب رضایت مشتریان نسبت به هم است.
این امکان وجود دارد که نتیجه این مقایسه فقط برای مدیران ارشد برند نمایش داده شود.
بله این امکان وجود دارد تا برای صرفه جویی در زمان در رسیدگی به همه نظرات جواب های از پیش تعیین شده ای تعریف گردد تا مسئول ارتباط با مشتریان بتواند پاسخگویی با کیفیتتری داشته باشد.
برای هر کس که شما بخواهید.
با اضافه یا حذف کردن کاربران شما میتوانید کسانی را که گزارشهای لحظهای را دریافت میکنند را انتخاب کنید.
با اضافه شدن این افزونه شما مجهز به ارزیابی هوشمند پیشرفته خواهید شد که امکاناتی بیشتری نسبت به نسخه پایه خواهد داشت.
ارسال عکس یا فیلم این قابلیت را بوجود خواهند آورد که هیچ مسئله ای از دید شما پنهان نماند، چه در سفارشات دلیوری و چه در مواقعی که در مجموعه حضور ندارید با سند تصویری از اتفاقات پیش آمده آگاه میشوید.
ارسال پیام صوتی برای مشتریانی طراحی شده است که شاید حوصله تایپ انتقاد و پیشنهاد خود را نداشته باشند. با این قابلیت به راحتی و با فشردن یک دکمه پیام خود را به شما منتقل خواهند کرد.
تمام پروسه دلجویی از مشتریان در پنل پیگیری شکایت ثبت و ضبط خواهد شد و هر موقع که به این اطلاعات نیاز داشتید میتوانید در پنل به آن ها رجوع کنید.
خیر. اسمارت وای فای یک سرویس مدیریتی است که بر روی میکروتیک بارگذاری خواهد شد و بین اینترنت و مصرف کنندگان آن قرار میگیرد.
هم خود شما میتوانید از سایتها و مجموعههای ارائه دهنده این وسیله را تهیه کنید هم کارشناسان ما میتوانند به شما در این زمینه یاری دهند.
نحوه اتصال به اسمارت وای فای پیامک احراز هویت است.
در نتیجه شماره تلفن همراه تمام کسانی که به اینترنت متصل میشوند در سیستم ذخیره میشوند.
در صورت مجهز بودن مجموعه به باشگاه مشتریان ، این شماره ها به صورت خودکار به باشگاه مشتریان اضافه خواهند شد.
پس از تایید دپارتمان مالی، تیم اسمارت پروسه نصب را آغاز خواهد کرد که بین ۷ تا ۱۴ روز زمان خواهد برد. استقرار و تحویل سرویسها هم با توجه به همکاری رستوران عموما بین یک هفته تا یک ماه طول خواهد کشید.
گفتنی است که روز آغاز اشتراک یکساله سرویسها بعد از تمامی این مراحل و اطمینان از آغاز به کار کردن بدون ایراد سرویسها محاسبه میگردد.
پس از نصب و راهاندازی سرویسهای هر مجموعه، متخصصین آموزش تیم اسمارت ایکس به افراد انتخابی و تصمیم گیرنده هر مجموعه در جلساتی هماهنگ شده، نحوه راه اندازی و تنظیم سرویسها را آموزش خواهند داد.
پس از این جلسات و کسب اطمینان از تسلط این افراد به کارکرد سرویسها بسیاری از تنظیم های سرویس تجهیز شده قابل شخصی سازی خواهد بود.
در نظر داشته باشید مشاوران اسمارت ایکس در تمام مراحل و برای هرگونه اقدام عملیاتی مربوط به سرویس در کنار شما خواهند بود.
شناسه ورود به پنل شماره تلفن همراه افراد تعریف شده در مجموعه است که رمز ورود برای هر بار اتصال به صورت رمز یکبار مصرف ارسال میشود.
افرادی که به پنل دسترسی دارند صاحبین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آن ها هستند که این امکان وجود دارد حدودی برای دسترسیهای افراد مختلف تعریف کرد.
تمام اطلاعات ذخیره شده از جمله مشتریان، نظرات یا خریدها در پنل مدیریتی مجموعه ذخیره خواهند شد. این پنل در بستر ابری اینترنت (Cloud base) بارگذاری شده به همین علت با هر مرورگری در هر جا دنیا قابل دسترسی است .
این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آنها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطحهای مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.
پیامکهای اسمارت ایکس از جنس پیامکهای خدماتی هستند که در نتیجه تمام مشتریان، پیامکهای مربوط به خود را دریافت خواهند کرد.
برای سهولت در امر شارژ پیامک ها ، در پنل مدیریتی قسمتی تعبیه شده است تا کاربر بتواند میزان پیامک لازم برای سرویس خود را به راحتی و با چند کلیک خریداری کرده و پنل را شارژ نماید.این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آنها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطحهای مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.
تمام اطلاعات ذخیره شده از جمله مشتریان، نظرات یا خریدها در پنل مدیریتی مجموعه ذخیره خواهند شد. این پنل در بستر ابری اینترنت (Cloud base) بارگذاری شده به همین علت با هر مرورگری در هر جا دنیا قابل دسترسی است .
این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آنها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطحهای مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.
تنها کسانی که به اطلاعات مشتریان شما دسترسی دارند خود شما و افراد مورشد تایید شما هستند.
هر کسب و کاری بسته به نوع خدماتی که مشتریان خود ارائه میدهد و همین طور به میزان وسعت بازار خود نیازهای متفاوتی دارد.
شما با یک تماس میتوانید از مشاورین تیم اسمارت ایکس مشاوره رایگان دریافت کنید تا سرویس یا بسته های مناسب کسب و کار خود را به راحتی پیدا کرده و بر حسب نیازهای خود اشتراک بخرید.هر کسب و کاری بسته به نوع خدماتی که مشتریان خود ارائه میدهد و همین طور به میزان وسعت بازار خود نیازهای متفاوتی دارد.
شما با یک تماس میتوانید از مشاورین تیم اسمارت ایکس مشاوره رایگان دریافت کنید تا سرویس یا بسته های مناسب کسب و کار خود را به راحتی پیدا کرده و بر حسب نیازهای خود اشتراک بخرید.
روش، مقدار و محاسبه میزان اعتبار دریافتی مشتریان از خریدهای متفاوت فرآیندی است که احتیاج به بررسی و آنالیز رفتار خرید مشتریان و همچنین شرایط بازار دارد.
متخصصین تیم اسمارت ایکس با تجربه برگزاری بیش از ۲۰۰۰ کمپین موفق در کنار شما خواهند بود تا با هر نوع قیمت گذاری شما فرمولی به کار ببرند که مختص شما و نوع کسب و کارتان باشد تا بتوانیم در کنار هم بهترین نتیجه ممکن را برای شما کسب کنیم.
بله ، حق اشتراک سرویس های اسمارت ایکس یکساله است اما در نظر داشته باشید شما با خرید این سرویسها فقط دسترسی به امکانات آن را خریداری نمیکنید. درکنار این دسترسی شما مشاوره متخصصین اسمارت را در تمام این مدت دارا خواهید بود تا بهترین استفاده و بهرهوری را از امکانات این سرویسها داشته باشید.
بله.
در جلسه رهیاری، یک کد اختصاصی ۵ رقمی برای مجموعه شما در نظر گرفته خواهد شد که مشتریان با ارسال این کد به پنل پیامکی اسمارت با پنل پیامکی خود مجموعه، عضو باشگاه مشتریان خواهد شد.این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آنها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطحهای مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.
برای مشارکت بیشتر و آشنایی مخاطب بومی با هر سنی و هر سطح سوادی ، نحوه تعامل فرآیندهای باشگاه مشتریان پنل پیامکی انتخاب شده است.
خیر.
اعضای باشگاه مشتریان اعتبارهای حساب شده ای دریافت خواهند کرد اما برای استراتژی های دیگر مثل اختصاص اعتبار به اعضای یک سازمان ، افزونه کوپن را طراحی کردهایم.
به کمک افزونه کوپن میتوان به تعداد دلخواه برای افراد مختلف اعتبار صادر کرد.برای سهولت در امر شارژ پیامک ها ، در پنل مدیریتی قسمتی تعبیه شده است تا کاربر بتواند میزان پیامک لازم برای سرویس خود را به راحتی و با چند کلیک خریداری کرده و پنل را شارژ نماید.این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آنها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطحهای مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.
میزان موفقیت استراتژی های بازاریابی با گزارش هایی متنوع قابل بررسی است تا در صورت موفقیت سیاست ها ادامه پیدا کند و در صورت عدم موفقیت تغییری در روند استراتژی ها ایجاد شود.
بله این امکان برای افرادی که دسترسی بالایی در پنل دارند وجود دارد تا در لحظه بصورت دستی اعتبار دلخواه اضافه کنند.
سرویس باشگاه مشتریان مجهز به مکانیزم تقلبیاب هوشمند است.
این سیستم به اعتبارهای غیر معقول مشکوک میشود.
در مرحله اول کاربران مشکوک را به مدیریت معرفی کرده و بعد از تکرار روند کاربر را بلاک میکند.
یکی از اهداف باشگاه مشتریان، تمرکز بر روی افزایش فروش در بازههای زمانی تعیین شده است.
اعتبارهای دارای تاریخ انقضا تشویق کننده مشتریان به تکرار خرید قبل از منقضی شدن هستند.
البته در نظر داشته باشید که این تاریخ ها بر اساس سلیقه مدیران قابل تنظیم هستند.
در این سرویس می توان محدودیت ها متفاوتی را برای افراد مختلف ایجاد کرد. در نتیجه می توان برای مدیران، پرسنل و مشتریان وفادار محدودیت های متفاوتی تنظیم کرد.
بله.
در جلسه رهیاری، یک کد اختصاصی ۵ رقمی برای مجموعه شما در نظر گرفته خواهد شد که مشتریان با ارسال این کد به پنل پیامکی اسمارت با پنل پیامکی خود مجموعه، عضو باشگاه مشتریان خواهد شد.این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آنها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطحهای مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.
برای مشارکت بیشتر و آشنایی مخاطب بومی با هر سنی و هر سطح سوادی ، نحوه تعامل فرآیندهای باشگاه مشتریان پنل پیامکی انتخاب شده است.
خیر.
اعضای باشگاه مشتریان اعتبارهای حساب شده ای دریافت خواهند کرد اما برای استراتژی های دیگر مثل اختصاص اعتبار به اعضای یک سازمان ، افزونه کوپن را طراحی کردهایم.
به کمک افزونه کوپن میتوان به تعداد دلخواه برای افراد مختلف اعتبار صادر کرد.برای سهولت در امر شارژ پیامک ها ، در پنل مدیریتی قسمتی تعبیه شده است تا کاربر بتواند میزان پیامک لازم برای سرویس خود را به راحتی و با چند کلیک خریداری کرده و پنل را شارژ نماید.این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آنها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطحهای مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.
میزان موفقیت استراتژی های بازاریابی با گزارش هایی متنوع قابل بررسی است تا در صورت موفقیت سیاست ها ادامه پیدا کند و در صورت عدم موفقیت تغییری در روند استراتژی ها ایجاد شود.
بله این امکان برای افرادی که دسترسی بالایی در پنل دارند وجود دارد تا در لحظه بصورت دستی اعتبار دلخواه اضافه کنند.
سرویس باشگاه مشتریان مجهز به مکانیزم تقلبیاب هوشمند است.
این سیستم به اعتبارهای غیر معقول مشکوک میشود.
در مرحله اول کاربران مشکوک را به مدیریت معرفی کرده و بعد از تکرار روند کاربر را بلاک میکند.
یکی از اهداف باشگاه مشتریان، تمرکز بر روی افزایش فروش در بازههای زمانی تعیین شده است.
اعتبارهای دارای تاریخ انقضا تشویق کننده مشتریان به تکرار خرید قبل از منقضی شدن هستند.
البته در نظر داشته باشید که این تاریخ ها بر اساس سلیقه مدیران قابل تنظیم هستند.
در این سرویس می توان محدودیت ها متفاوتی را برای افراد مختلف ایجاد کرد. در نتیجه می توان برای مدیران، پرسنل و مشتریان وفادار محدودیت های متفاوتی تنظیم کرد.
خیر. اسمارت وای فای یک سرویس مدیریتی است که بر روی میکروتیک بارگذاری خواهد شد و بین اینترنت و مصرف کنندگان آن قرار میگیرد.
هم خود شما میتوانید از سایتها و مجموعههای ارائه دهنده این وسیله را تهیه کنید هم کارشناسان ما میتوانند به شما در این زمینه یاری دهند.
نحوه اتصال به اسمارت وای فای پیامک احراز هویت است.
در نتیجه شماره تلفن همراه تمام کسانی که به اینترنت متصل میشوند در سیستم ذخیره میشوند.
در صورت مجهز بودن مجموعه به باشگاه مشتریان ، این شماره ها به صورت خودکار به باشگاه مشتریان اضافه خواهند شد.
در صورتی که پاسخ سوالات خود را نیافتید، می توانید اطلاعات تماس خود را با ما در میان بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.
ارزیابی هوشمند
باشگاه مشتریان هوشمند
رزرو و نوبت دهی هوشمند
وای وای هوشمند
درباره ما
سوالات متداول