این سرویس نرمافزاری برای صاحبان کسب و کار یک باشگاه مشتریان اختصاصی ایجاد کرده و به آنها کمک میکند تا فرآیند باشگاهداری را آغاز کنند.
صاحب کسب و کار میتواند با کمک این ابزار:
باشگاه مشتریان هوشمند با نرمافزار صندوق فروشگاهی یکپارچه است و بصورت خودکار، اطلاعات سفارش مشتری را دریافت و برای پردازش اولیه آماده میکند.
در مرحله اول، اطلاعات مشتریان قبلی پس از احراز هویت و اطلاعات مشتریان جدید به طور لحظهای به لیست مشتریان باشگاه اضافه میشود.
نرمافزار باشگاه مشتریان به نرمافزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.
در مرحله دوم، فرآیند گروهبندی بصورت خودکار و دقیقا با توجه به سیاستهای صاحبان کسب و کار صورت میگیرد.
گروهبندی مشتریان، بر اساس / میزان خرید . نوبت خرید . دفعات خرید / انجام میشود.
گروهبندی انجام شده، الگویی تحلیلی از رفتار مشتریان ارائه میدهد.
در مرحله سوم، به منظور بازگشت مشتریان، اعتبارهای ریالی هوشمند به گروههای ایجاد شده، تخصیص داده میشود.
مبلغ اعتبار و مهلت استفاده از آن، برای هر گروه، بر اساس سیاستهای کسب و کار ایجاد و از طریق پیامک ارسال میشود.
در پایان، مشتری از اعتبار خود در خرید بعدی استفاده میکند. برای اینکار، کافی است اعتباری که بصورت کد یکبار مصرف ارسال شده است، به مجموعه اعلام شود.
با کمک این کد، مشتریان بصورت خودکار احراز هویت شده و میتوانند از اعتبار دریافتی استفاده کنند.
خصوصیات کد اعتباری :
باشگاه مشتریان هوشمند با نرمافزار صندوق فروشگاهی یکپارچه است و بصورت خودکار، اطلاعات سفارش مشتری را دریافت و برای پردازش اولیه آماده میکند.
در مرحله اول، اطلاعات مشتریان قبلی پس از احراز هویت و اطلاعات مشتریان جدید به طور لحظهای به لیست مشتریان باشگاه اضافه میشود.
نرمافزار باشگاه مشتریان به نرمافزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.
در مرحله دوم، فرآیند گروهبندی بصورت خودکار و دقیقا با توجه به سیاستهای صاحبان کسب و کار صورت میگیرد.
گروهبندی مشتریان، بر اساس / میزان خرید . نوبت خرید . دفعات خرید / انجام میشود.
گروهبندی انجام شده، الگویی تحلیلی از رفتار مشتریان ارائه میدهد.اهی سپیدز متصل است.
در مرحله سوم، به منظور بازگشت مشتریان، اعتبارهای ریالی هوشمند به گروههای ایجاد شده، تخصیص داده میشود.
مبلغ اعتبار و مهلت استفاده از آن، برای هر گروه، بر اساس سیاستهای کسب و کار ایجاد و از طریق پیامک ارسال میشود.
در پایان، مشتری از اعتبار خود در خرید بعدی استفاده میکند. برای اینکار، کافی است اعتباری که بصورت کد یکبار مصرف ارسال شده است، به مجموعه اعلام شود.
با کمک این کد، مشتریان بصورت خودکار احراز هویت شده و میتوانند از اعتبار دریافتی استفاده کنند.
خصوصیات کد اعتباری :
گام اول .
گام دوم .
گام سوم .
گام چهارم .
عضوگیری و احراز هویت
گروه بندی مشتریان
تخصیص اعتبارهای هوشمند
بازگشت مشتریان
نوع جدیدی از اطلاعات ساخته میشود.
این اطلاعات رویه ها یا ترندهای کسب و کار را ایجاد میکنند. این رویهها در قالب گزارشات و مستندات مختلف قابل مشاهده هستند.
با کمک این سرویس چرخه خودکار و همیشگی وفادارسازی مشتریان ایجاد خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید محصول باشگاه مشتریان هوشمند و افزونه های آن و یا دریافت مشاوره تخصصی، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
محصول باشگاه مشتریان در اسمارت ایکس دارای مجموعه ای از ویژگی هاست که ارزشمندی استفاده از این محصول را بالاتر میبرند. ایونت، کوپن و سیستم کنترل کیفی مجموعه های چند شعبه ای یک از اصلی ترین این موارد است.
ایونت یا رویداد بازگشت مشتری
کوپن باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان
/ چندشعبه ای – زنجیره ای /
این آمارها تا تاریخ 30 فروردین ماه 1404 گردآوری شده است.
روزانه از این سیستم استفاده میکنند.
در این سیستم پردازش شده است.
در این سیستم ایجاد شده است.
در این سیستم برگزار شده است.
از اعتبارشان در این سیستم استفاده کرده اند.
در این سیستم به کسب و کار بازگشته اند.
. چه کار میکند؟
دستیار کمکی باشگاه مشتریان، یک نرمافزار واسط است که سطح ارتباط صندوقدار با باشگاه مشتریان و صندوق فروشگاهی را ارتقا میدهد.
. چگونه کار میکند؟
زمانی که اپراتور به دلایل مختلف مانند اختلال در اتصال صندوق به اینترنت و یا دریافت خطا در خوانش کدهای اعتباری، دچار مشکل شود، این نرمافزار با اتصال همزمان صندوق و باشگاه مشتریان، کمک میکند تا استعلام و برخی دستورات مبتنی بر باشگاه، بدون نیاز مستقیم به پنل باشگاه مشتریان انجام شود.
دستیار باشگاه مشتریان در دو نسخه ارائه میشود :
جهت کسب اطلاعات تکمیلی نرم افزار باشگاه مشتریان و همچنین اطلاع از دیگر محصولات اسمارت ایکس کاتالوگ محصولات را دانلود کنید.
افزونهها نوعی از نرمافزار هستند که ویژگیهای جدیدی را به نرمافزاری دیگر / اصلی / اضافه میکنند.
. چه کار میکند؟
گردونه شانس، یک بازی ساده و متصل به باشگاه مشتریان است که به تشویق مشتریان قبلی برای بازگشت و جذب مشتریان جدید کمک میکند. لینک این بازی میتواند در کمپینهای بازاریابی، شبکههای اجتماعی یا وبسایت استفاده شود.
. چگونه کار میکند؟
کسب و کار میتواند بر اساس سیاستهای خود، جوایزی شامل اعتبارهای نقدی و درصد تخفیف را برای گردونه ایجاد کرده، شانس بردن یک جایزه و تعداد دفعات مجاز استفاده را تعریف کند.
لینک بازی در قالب یک پیام کوتاه ارسال میشود. مشتری علاوه بر امتحان شانس خود، میتواند با ارسال لینک بازی به دوستان خود، شانس بیشتری برای مشارکت در گردونه شانس بدست آورد.
“ یک بازی سازی بُرد بُرد “
“ یک بازی سازی بُرد بُرد “
. چه کار میکند؟
این افزونه، قابلیت احراز هویت افراد در باشگاه مشتریان را به وسیله کارتخوانهای اعتباری، ممکن میسازد.
. چگونه کار میکند؟
صاحبان کسب و کار میتوانند با خرید کارتخوان و کارتهای اعتباری مبتنی بر تکنولوژی RFID، احراز هویت مشتریان در باشگاه مشتریان را به وسیله کارت هم انجام دهند.
ارتباط بین تجهیزات فیزیکی و کارتها با باشگاه مشتریان، توسط نسخه ویندوزی دستیار باشگاه انجام میشود.
تجهیزات مورد نیاز با مشاوره کارشناسان و توسط مجموعه خریداری خواهد شد.
حق اشتراک این سرویس به صورت / یکساله / میباشد.
. باشگاه مشتریان هوشمند
33.500.000 تومان
. افزونه گردونه شانس
9.500.000 تومان
. افزونه اتصال به کارت اعتباری
5.800.000 تومان
مجموع : / باشگاه مشتریان + گردونه شانس /
43.000.000 تومان
بررسی کنید آیا این سرویس ارزش سرمایهگذاری دارد؟
. معادل روزانه
118.000 تومان
. معادل ماهانه
3.590.000 تومان
اگر علاقمند به تجربه استفاده از محصول باشگاه مشتریان اسمارت هستید، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
بله.
در جلسه رهیاری، یک کد اختصاصی ۵ رقمی برای مجموعه شما در نظر گرفته خواهد شد که مشتریان با ارسال این کد به پنل پیامکی اسمارت با پنل پیامکی خود مجموعه، عضو باشگاه مشتریان خواهد شد.این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آنها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطحهای مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.
برای مشارکت بیشتر و آشنایی مخاطب بومی با هر سنی و هر سطح سوادی ، نحوه تعامل فرآیندهای باشگاه مشتریان پنل پیامکی انتخاب شده است.
خیر.
اعضای باشگاه مشتریان اعتبارهای حساب شده ای دریافت خواهند کرد اما برای استراتژی های دیگر مثل اختصاص اعتبار به اعضای یک سازمان ، افزونه کوپن را طراحی کردهایم.
به کمک افزونه کوپن میتوان به تعداد دلخواه برای افراد مختلف اعتبار صادر کرد.برای سهولت در امر شارژ پیامک ها ، در پنل مدیریتی قسمتی تعبیه شده است تا کاربر بتواند میزان پیامک لازم برای سرویس خود را به راحتی و با چند کلیک خریداری کرده و پنل را شارژ نماید.این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آنها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطحهای مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.
میزان موفقیت استراتژی های بازاریابی با گزارش هایی متنوع قابل بررسی است تا در صورت موفقیت سیاست ها ادامه پیدا کند و در صورت عدم موفقیت تغییری در روند استراتژی ها ایجاد شود.
بله این امکان برای افرادی که دسترسی بالایی در پنل دارند وجود دارد تا در لحظه بصورت دستی اعتبار دلخواه اضافه کنند.
سرویس باشگاه مشتریان مجهز به مکانیزم تقلبیاب هوشمند است.
این سیستم به اعتبارهای غیر معقول مشکوک میشود.
در مرحله اول کاربران مشکوک را به مدیریت معرفی کرده و بعد از تکرار روند کاربر را بلاک میکند.
یکی از اهداف باشگاه مشتریان، تمرکز بر روی افزایش فروش در بازههای زمانی تعیین شده است.
اعتبارهای دارای تاریخ انقضا تشویق کننده مشتریان به تکرار خرید قبل از منقضی شدن هستند.
البته در نظر داشته باشید که این تاریخ ها بر اساس سلیقه مدیران قابل تنظیم هستند.
ایونت یا رویداد بازگشت مشتری
ایونت نام یک قابلیت است که روی باشگاه مشتریان فعال میشود.
به کمک این قابلیت مدیران میتوانند، در مناسبتهای مختلف، یک رویداد بازاریابی را بصورت هوشمند بر اساس گروهبندی باشگاه مشتریان ایجاد و آن را پایش کنند.
رویدادها تکرار شونده هستند و در زمانبندیهای تعیین شده، مشتریان را بصورت خودکار به مجموعه دعوت میکنند. رویدادها با استفاده از یک سیستم منعطف اعتباردهی و با توجه به رفتار مشتریان فرآیند دعوت را انجام میدهند.
در انتها و براساس رویدادهای برگزار شده، گزارشاتی مربوط به چگونگی بازگشت مشتریان، ارائه میشود.
ایونت یا رویداد بازگشت مشتری
ایونت نام یک قابلیت است که روی باشگاه مشتریان فعال میشود.
به کمک این قابلیت مدیران میتوانند، در مناسبتهای مختلف، یک رویداد بازاریابی را بصورت هوشمند بر اساس گروهبندی باشگاه مشتریان ایجاد و آن را پایش کنند.
رویدادها تکرار شونده هستند و در زمانبندیهای تعیین شده، مشتریان را بصورت خودکار به مجموعه دعوت میکنند. رویدادها با استفاده از یک سیستم منعطف اعتباردهی و با توجه به رفتار مشتریان فرآیند دعوت را انجام میدهند.
در انتها و براساس رویدادهای برگزار شده، گزارشاتی مربوط به چگونگی بازگشت مشتریان، ارائه میشود.
به عنوان مثال :
تصمیم گرفته میشود تا سیستم هر سه شنبه صبح، گروه مشتریان از دست رفته را بررسی، بر اساس زمان آخرین سفارش، گروههای مختلفی را آماده و با توجه به رفتار خرید، اعتبارهای مختلفی ایجاد و ارسال کند.
در پایان گزارشی از بازگشت سرمایهگذاری ارائه میکند.
به عنوان مثال :
تصمیم گرفته میشود تا سیستم هر سه شنبه صبح، گروه مشتریان از دست رفته را بررسی، بر اساس زمان آخرین سفارش، گروههای مختلفی را آماده و با توجه به رفتار خرید، اعتبارهای مختلفی ایجاد و ارسال کند.
در پایان گزارشی از بازگشت سرمایهگذاری ارائه میکند.
کوپن
کوپن قابلیت دیگری در باشگاه مشتریان است.
مدیران میتوانند با کمک این قابلیت، اعتبارهای متنوعی ایجاد کنند.
کوپنها میتوانند یکبار مصرف برای یک فرد و یا چندبار مصرف برای گروههای مختلفی تولید شوند.
کوپن
کوپن قابلیت دیگری در باشگاه مشتریان است.
مدیران میتوانند با کمک این قابلیت، اعتبارهای متنوعی ایجاد کنند.
کوپنها میتوانند یکبار مصرف برای یک فرد و یا چندبار مصرف برای گروههای مختلفی تولید شوند.
پیش فروش اعتباری
این قابلیت وجود دارد تا کسب و کار به وسیله کوپن، فروش اعتباری انجام شود. مشتری نیز میتواند از اعتبار اختصاص داده شده، برای خرید از مجموعه استفاده کند. زمانبندی و اخذ تضامین اعتبار، توسط خود مجموعه انجام میشود.
فروشهای سازمانی
صاحبان کسب و کار قادرند تا با صدور تعداد مشخصی از کوپن و ارائه به سازمانها، از این قابلیت بعنوان یک ابزار فروش سازمانی، استفاده کنند.
کمپینهای بازاریابی
کسب و کار میتواند به منظور برگزاری کمپینهای بازاریابی، تعداد مشخصی از کوپنها را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهد.
تنوع ایجاد کوپن علاوه بر بازگشت مشتری، به جذب مشتریان جدید نیز کمک میکند.
باشگاه مشتریان / چندشعبهای - زنجیرهای /
با کمک این قابلیت، برندهای زنجیرهای میتوانند نحوه استفاده از اعتبارهای ایجاد شده را بصورت یکپارچه در تمامی شعب مدیریت کنند. به شکلی که بر اساس استراتژی برند، اعتبارها در شعب مختلف قابل استفاده خواهند بود.
این قابلیت پس از آنکه دومین شعبه را اضافه کنید، فعال میشود.
نسخه تحت وب / Web Based /
فعالیتهایی که توسط دستیار باشگاه مشتریان انجام میشود:
نسخه ویندوزی یا سیمولاتور / Simulator /
سیمولاتور نسخه پیشرفتهتر دستیار باشگاه است و بصورت یک نرمافزار ویندوزی ارائه میشود و دارای ویژگیها و امکانات زیر است:
درباره شرکت سپیدز
شرکت نرم افزاری سپیدز در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با هدف ارائه راهکارهای جامع و نوین نرم افزاری مدیریت رستوران آغاز کرد. در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار مجموعه غذایی، از نرم افزار رستوران و خدمات این مجموعه استفاده می کنند.
ارزیابی هوشمند
باشگاه مشتریان هوشمند
رزرو و نوبت دهی هوشمند
وای وای هوشمند
درباره ما
سوالات متداول