باشگاه مشتریان هوشمند

/ باشگاه مشتریان /

این سرویس نرم‌افزاری برای صاحبان کسب و کار یک باشگاه مشتریان اختصاصی ایجاد کرده و به آنها کمک می‌کند تا فرآیند باشگاه‌داری را آغاز کنند.

صاحب کسب و کار می‌تواند با کمک این ابزار:

  • مشتریان خود را گروه‌بندی کند.
  • سپس برای گروه‌های مختلف، اعتبارهای تشویقی متنوعی را ایجاد و ارسال نماید.
  • در آخر می‌تواند با تحلیل گزارشات بازگشت مشتریان، استراتژی‌های جدیدی را در حوزه وفادارسازی و بازگشت مشتری طراحی و پیاده سازی کند.

/ عضوگیری و احراز هویت /

باشگاه مشتریان هوشمند با نرم‌افزار صندوق فروشگاهی یکپارچه است و بصورت خودکار، اطلاعات سفارش مشتری را دریافت و برای پردازش اولیه آماده می‌کند.

در مرحله اول، اطلاعات مشتریان قبلی پس از احراز هویت و اطلاعات مشتریان جدید به طور لحظه‌ای به لیست مشتریان باشگاه اضافه می‌شود.

نرم‌افزار باشگاه مشتریان به نرم‌افزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.

/ گروه‌بندی مشتریان /

در مرحله دوم، فرآیند گروه‌بندی بصورت خودکار و دقیقا با توجه به سیاست‌های صاحبان کسب و کار صورت می‌گیرد.

گروه‌بندی مشتریان، بر اساس / میزان خرید . نوبت خرید . دفعات خرید / انجام می‌شود.

گروه‌بندی انجام شده، الگویی تحلیلی از رفتار مشتریان ارائه می‌دهد.

/ تخصیص اعتبارهای ریالی هوشمند /

در مرحله سوم، به منظور بازگشت مشتریان، اعتبارهای ریالی هوشمند به گروه‌های ایجاد شده، تخصیص داده می‌شود.

مبلغ اعتبار و مهلت استفاده از آن، برای هر گروه، بر اساس سیاست‌های کسب و کار ایجاد و از طریق پیامک ارسال می‌شود.

/ بازگشت مشتریان /

در پایان، مشتری از اعتبار خود در خرید بعدی استفاده می‌کند. برای اینکار، کافی است اعتباری که بصورت کد یکبار مصرف ارسال شده است، به مجموعه اعلام شود.

با کمک این کد، مشتریان بصورت خودکار احراز هویت شده و می‌توانند از اعتبار دریافتی استفاده کنند.

خصوصیات کد اعتباری :

  • این کد در نرم‌افزار صندوق فروشگاهی قابل استعلام بوده و استفاده می‌شود.

  • مبلغ آن بصورت خودکار از فاکتور صادر شده کسر و در صندوق فروشگاهی ثبت می‌شود.

  • یکپارچگی و ثبت آنی در صندوق، سرعت و دقت فرآیند را افزایش خواهد داد.

/ عضوگیری و احراز هویت /

باشگاه مشتریان هوشمند با نرم‌افزار صندوق فروشگاهی یکپارچه است و بصورت خودکار، اطلاعات سفارش مشتری را دریافت و برای پردازش اولیه آماده می‌کند.

در مرحله اول، اطلاعات مشتریان قبلی پس از احراز هویت و اطلاعات مشتریان جدید به طور لحظه‌ای به لیست مشتریان باشگاه اضافه می‌شود.

نرم‌افزار باشگاه مشتریان به نرم‌افزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.

/ گروه‌بندی مشتریان /

در مرحله دوم، فرآیند گروه‌بندی بصورت خودکار و دقیقا با توجه به سیاست‌های صاحبان کسب و کار صورت می‌گیرد.

گروه‌بندی مشتریان، بر اساس / میزان خرید . نوبت خرید . دفعات خرید / انجام می‌شود.

گروه‌بندی انجام شده، الگویی تحلیلی از رفتار مشتریان ارائه می‌دهد.اهی سپیدز متصل است.

/ تخصیص اعتبارهای ریالی هوشمند /

در مرحله سوم، به منظور بازگشت مشتریان، اعتبارهای ریالی هوشمند به گروه‌های ایجاد شده، تخصیص داده می‌شود.

مبلغ اعتبار و مهلت استفاده از آن، برای هر گروه، بر اساس سیاست‌های کسب و کار ایجاد و از طریق پیامک ارسال می‌شود.

/ بازگشت مشتریان /

در پایان، مشتری از اعتبار خود در خرید بعدی استفاده می‌کند. برای اینکار، کافی است اعتباری که بصورت کد یکبار مصرف ارسال شده است، به مجموعه اعلام شود.

با کمک این کد، مشتریان بصورت خودکار احراز هویت شده و می‌توانند از اعتبار دریافتی استفاده کنند.

خصوصیات کد اعتباری :

  • این کد در نرم‌افزار صندوق فروشگاهی قابل استعلام بوده و استفاده می‌شود.

  • مبلغ آن بصورت خودکار از فاکتور صادر شده کسر و در صندوق فروشگاهی ثبت می‌شود.

  • یکپارچگی و ثبت آنی در صندوق، سرعت و دقت فرآیند را افزایش خواهد داد.

... رویه ها یا Trends ...

با تکرار روزانه این فرآیندها:

گام اول .

گام دوم . 

گام سوم .

گام چهارم .

عضوگیری و احراز هویت

گروه بندی مشتریان

تخصیص اعتبارهای هوشمند

بازگشت مشتریان

نوع جدیدی از اطلاعات ساخته می‌شود.

این اطلاعات رویه ها یا ترندهای کسب و کار را ایجاد می‌کنند. این رویه‌ها در قالب گزارشات و مستندات مختلف قابل مشاهده هستند.

  • مقایسه بین تعداد مشتریان جدید و ریزش آنها تحلیلی کاربردی برای بازاریابی کسب و کار ارائه می‌کند. 
  • بررسی مشتریان وفادار و از دست رفته، استراتژی‌های برندسازی را بهبود داده و اطلاع از نرخ بازگشت آنها به ایجاد تجربه بهتر برای مشتری کمک می‌کند.

با کمک این سرویس چرخه خودکار و همیشگی وفادارسازی مشتریان ایجاد خواهد شد.

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید محصول باشگاه مشتریان هوشمند و افزونه های آن و یا دریافت مشاوره تخصصی، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

قابلیت‌های بیشتر محصول باشگاه مشتریان

محصول باشگاه مشتریان در اسمارت ایکس دارای مجموعه ای از ویژگی هاست که ارزشمندی استفاده از این محصول را بالاتر میبرند. ایونت، کوپن و سیستم کنترل کیفی مجموعه های چند شعبه ای یک از اصلی ترین این موارد است.

آمار و گزارشات استفاده از سرویس باشگاه مشتریان

این آمارها تا تاریخ 30 فروردین ماه 1404 گردآوری شده است.

مجموعه
0

روزانه از این سیستم استفاده می‌کنند.

نفر
0

در این سیستم پردازش شده است.

اعتبار هوشمند
0

در این سیستم ایجاد شده است.

کمپین بازاریابی
0

در این سیستم برگزار شده است.

نفر
0

از اعتبارشان در این سیستم استفاده کرده اند.

مشتری از دست رفته
0

در این سیستم به کسب و کار بازگشته اند.

دستیار باشگاه مشتریان

. چه کار می‌کند؟

دستیار کمکی باشگاه مشتریان، یک نرم‌افزار واسط است که سطح ارتباط صندوقدار با باشگاه مشتریان و صندوق فروشگاهی را ارتقا می‌دهد.

. چگونه کار می‌کند؟

زمانی که اپراتور به دلایل مختلف مانند اختلال در اتصال صندوق به اینترنت و یا دریافت خطا در خوانش کدهای اعتباری، دچار مشکل شود، این نرم‌افزار با اتصال همزمان صندوق و باشگاه مشتریان، کمک می‌کند تا استعلام و برخی دستورات مبتنی بر باشگاه، بدون نیاز مستقیم به پنل باشگاه مشتریان انجام شود.

دستیار باشگاه مشتریان در دو نسخه ارائه می‌شود :

دانلود کاتالوگ محصولات

جهت کسب اطلاعات تکمیلی نرم افزار باشگاه مشتریان و همچنین اطلاع از دیگر محصولات اسمارت ایکس کاتالوگ محصولات را دانلود کنید.

افزونه‌ها نوعی از نرم‌افزار هستند که ویژگی‌های جدیدی را به نرم‌افزاری دیگر / اصلی / اضافه می‌کنند.

افزونه گردونه شانس

. چه کار می‌کند؟

گردونه شانس، یک بازی ساده و متصل به باشگاه مشتریان است که به تشویق مشتریان قبلی برای بازگشت و جذب مشتریان جدید کمک می‌کند. لینک این بازی می‌تواند در کمپین‌های بازاریابی، شبکه‌های اجتماعی یا وبسایت استفاده شود.

. چگونه کار می‌کند؟

کسب و کار می‌تواند بر اساس سیاست‌های خود، جوایزی شامل اعتبارهای نقدی و درصد تخفیف را برای گردونه ایجاد کرده، شانس بردن یک جایزه و تعداد دفعات مجاز استفاده را تعریف کند.

لینک بازی در قالب یک پیام کوتاه ارسال می‌شود. مشتری علاوه بر امتحان شانس خود، می‌تواند با ارسال لینک بازی به دوستان خود، شانس بیشتری برای مشارکت در گردونه شانس بدست آورد.

“ یک بازی سازی بُرد بُرد “

“ یک بازی سازی بُرد بُرد “

مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

افزونه اتصال به کارت اعتباری

. چه کار می‌کند؟

این افزونه، قابلیت احراز هویت افراد در باشگاه مشتریان را به وسیله کارتخوان‌های اعتباری، ممکن می‌سازد.

. چگونه کار می‌کند؟

صاحبان کسب و کار می‌توانند با خرید کارتخوان‌ و کارت‌های اعتباری مبتنی بر تکنولوژی RFID، احراز هویت مشتریان در باشگاه مشتریان را به وسیله کارت هم انجام دهند.

ارتباط بین تجهیزات فیزیکی و کارت‌ها با باشگاه مشتریان، توسط نسخه ویندوزی دستیار باشگاه انجام می‌شود.

تجهیزات مورد نیاز با مشاوره کارشناسان و توسط مجموعه خریداری خواهد شد.

حق اشتراک سرویس باشگاه مشتریان

حق اشتراک این سرویس به صورت / یکساله / می‌باشد.

. باشگاه مشتریان هوشمند

33.500.000 تومان

. افزونه گردونه شانس

9.500.000 تومان

. افزونه اتصال به کارت اعتباری

5.800.000 تومان

مجموع : / باشگاه مشتریان + گردونه شانس /

43.000.000 تومان

بررسی کنید آیا این سرویس ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

. معادل روزانه

118.000 تومان

. معادل ماهانه

3.590.000 تومان

مشتریان سرویس باشگاه مشتریان

تجربه استفاده از این محصول

اگر علاقمند به تجربه استفاده از محصول باشگاه مشتریان اسمارت هستید، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

سوالات متداول

آیا راهی وجود دارد تا مشتریان خودشان عضو باشگاه مشتریان شوند؟

بله.
در جلسه رهیاری، یک کد اختصاصی ۵ رقمی  برای مجموعه شما در نظر گرفته خواهد شد که مشتریان با ارسال این کد به پنل پیامکی اسمارت با پنل پیامکی خود مجموعه، عضو باشگاه مشتریان خواهد شد.این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آن‎‌ها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطح‌های مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.

کدهای باشگاه چرا از طریق پیامک ارسال می‌شوند؟

برای مشارکت بیشتر و آشنایی مخاطب بومی با هر سنی و هر سطح سوادی ، نحوه تعامل فرآیندهای باشگاه مشتریان پنل پیامکی انتخاب شده است.

آیا فقط می‌توان به اعضای باشگاه اعتبار اختصاص داد؟

خیر.
اعضای باشگاه مشتریان اعتبارهای حساب شده ای دریافت خواهند کرد اما برای استراتژی های دیگر مثل اختصاص اعتبار به اعضای یک سازمان ، افزونه کوپن را طراحی کرده‌ایم.
به کمک افزونه کوپن می‌توان به تعداد دلخواه برای افراد مختلف اعتبار صادر کرد.برای سهولت در امر شارژ پیامک ها ، در پنل مدیریتی قسمتی تعبیه شده است تا کاربر بتواند میزان پیامک لازم برای سرویس خود را به راحتی و با چند کلیک خریداری کرده و پنل را شارژ نماید.این دسترسی فقط برای مالکین مجموعه و افراد تایید شده از طرف آن‎‌ها امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید سطح‌های مختلفی از دسترسی برای پنل مدیریتی قابل تعریف است تا با واگذاری یک وظیفه مشخص به نیروی انسانی، صاحبین کسب و کار نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشند.

گزارش‌ از عملکرد باشگاه مشتریان چه مواردی را به من نشان می‌دهد ؟

میزان موفقیت استراتژی های بازاریابی با گزارش هایی متنوع قابل بررسی است تا در صورت موفقیت سیاست ها ادامه پیدا کند و در صورت عدم موفقیت تغییری در روند استراتژی ها ایجاد شود.

آیا می‌توان به کسی به صورت دستی اعتبار اضافه کرد؟

بله این امکان برای افرادی که دسترسی بالایی در پنل دارند  وجود دارد تا در لحظه بصورت دستی اعتبار دلخواه اضافه کنند.

چگونه جلوی سو استفاده از ایجاد اعتبارها را می‌توان گرفت؟

سرویس باشگاه مشتریان مجهز به مکانیزم تقلب‌یاب هوشمند است.
این سیستم به اعتبارهای غیر معقول مشکوک می‌شود.
در مرحله اول کاربران مشکوک را به مدیریت معرفی کرده و بعد از تکرار روند کاربر را بلاک می‌کند.

چرا اعتبارها تاریخ انقضا دارند؟

یکی از اهداف باشگاه مشتریان، تمرکز بر روی افزایش فروش در بازه‌های زمانی تعیین شده است.
اعتبارهای دارای تاریخ انقضا تشویق کننده مشتریان به تکرار خرید قبل از منقضی شدن هستند.
البته در نظر داشته باشید که این تاریخ ها بر اساس سلیقه مدیران قابل تنظیم هستند.

باشگاه مشتریان / چندشعبه‌ای - زنجیره‌ای /

با کمک این قابلیت، برندهای زنجیره‌ای می‌توانند نحوه استفاده از اعتبارهای ایجاد شده را بصورت یکپارچه در تمامی شعب مدیریت کنند. به شکلی که بر اساس استراتژی برند، اعتبارها در شعب مختلف قابل استفاده خواهند بود.

این قابلیت پس از آنکه دومین شعبه را اضافه کنید، فعال می‌شود.

نسخه تحت وب / Web Based /

فعالیت‌هایی که توسط دستیار باشگاه مشتریان انجام می‌شود:

  • تحت وب و بدون نیاز به نصب
  • بررسی سریع وضعیت مشتری در باشگاه
  • ارسال مجدد کد به مشتری
    مشاهده سوابق خرید مشتری
  • مشاهده سوابق پیامک‌های ارسالی باشگاه به مشتری
  • افزایش اعتبار بصورت دستی

نسخه ویندوزی یا سیمولاتور / Simulator /

سیمولاتور نسخه پیشرفته‌تر دستیار باشگاه است و بصورت یک نرم‌افزار ویندوزی ارائه می‌شود و دارای ویژگی‌ها و امکانات زیر است:

  • تمامی قابلیت‌های دستیار باشگاه
  • دسترسی سریع به پنل باشگاه مشتریان
  • دسترسی سریع به پنل ارزیابی هوشمند
  • ثبت درخواست پشتیبانی
  • تست وضعیت و سرعت ارتباط
  • سیستم خودکار عیب‌یابی
  • بررسی پیشرفته وضعیت مشتری
  • اتصال به افزونه کارت اعتباری

درباره شرکت سپیدز

شرکت نرم افزاری سپیدز در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با هدف ارائه راهکارهای جامع و نوین نرم افزاری مدیریت رستوران آغاز کرد. در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار مجموعه غذایی، از نرم افزار رستوران و خدمات این مجموعه استفاده می کنند.

ارزیابی هوشمند

باشگاه مشتریان هوشمند

رزرو و نوبت دهی هوشمند

وای وای هوشمند

محصولات اسمارت ایکس محصولات اسمارت ایکس

درباره ما

سوالات متداول