باشگاه مشتریان هوشمند

/ باشگاه مشتریان /

این سرویس نرم‌افزاری برای صاحبان کسب و کار یک باشگاه مشتریان اختصاصی ایجاد کرده و به آنها کمک می‌کند تا فرآیند باشگاه‌داری را آغاز کنند.

صاحب کسب و کار می‌تواند با کمک این ابزار:

  • مشتریان خود را گروه‌بندی کند.
  • سپس برای گروه‌های مختلف، اعتبارهای تشویقی متنوعی را ایجاد و ارسال نماید.
  • در آخر می‌تواند با تحلیل گزارشات بازگشت مشتریان، استراتژی‌های جدیدی را در حوزه وفادارسازی و بازگشت مشتری طراحی و پیاده سازی کند.

/ عضوگیری و احراز هویت /

باشگاه مشتریان هوشمند با نرم‌افزار صندوق فروشگاهی یکپارچه است و بصورت خودکار، اطلاعات سفارش مشتری را دریافت و برای پردازش اولیه آماده می‌کند.

در مرحله اول، اطلاعات مشتریان قبلی پس از احراز هویت و اطلاعات مشتریان جدید به طور لحظه‌ای به لیست مشتریان باشگاه اضافه می‌شود.

نرم‌افزار باشگاه مشتریان به نرم‌افزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.

/ گروه‌بندی مشتریان /

در مرحله دوم، فرآیند گروه‌بندی بصورت خودکار و دقیقا با توجه به سیاست‌های صاحبان کسب و کار صورت می‌گیرد.

گروه‌بندی مشتریان، بر اساس / میزان خرید . نوبت خرید . دفعات خرید / انجام می‌شود.

گروه‌بندی انجام شده، الگویی تحلیلی از رفتار مشتریان ارائه می‌دهد.

/ تخصیص اعتبارهای ریالی هوشمند /

در مرحله سوم، به منظور بازگشت مشتریان، اعتبارهای ریالی هوشمند به گروه‌های ایجاد شده، تخصیص داده می‌شود.

مبلغ اعتبار و مهلت استفاده از آن، برای هر گروه، بر اساس سیاست‌های کسب و کار ایجاد و از طریق پیامک ارسال می‌شود.

/ بازگشت مشتریان /

در پایان، مشتری از اعتبار خود در خرید بعدی استفاده می‌کند. برای اینکار، کافی است اعتباری که بصورت کد یکبار مصرف ارسال شده است، به مجموعه اعلام شود.

با کمک این کد، مشتریان بصورت خودکار احراز هویت شده و می‌توانند از اعتبار دریافتی استفاده کنند.

خصوصیات کد اعتباری :

  • این کد در نرم‌افزار صندوق فروشگاهی قابل استعلام بوده و استفاده می‌شود.

  • مبلغ آن بصورت خودکار از فاکتور صادر شده کسر و در صندوق فروشگاهی ثبت می‌شود.

  • یکپارچگی و ثبت آنی در صندوق، سرعت و دقت فرآیند را افزایش خواهد داد.

/ عضوگیری و احراز هویت /

باشگاه مشتریان هوشمند با نرم‌افزار صندوق فروشگاهی یکپارچه است و بصورت خودکار، اطلاعات سفارش مشتری را دریافت و برای پردازش اولیه آماده می‌کند.

در مرحله اول، اطلاعات مشتریان قبلی پس از احراز هویت و اطلاعات مشتریان جدید به طور لحظه‌ای به لیست مشتریان باشگاه اضافه می‌شود.

نرم‌افزار باشگاه مشتریان به نرم‌افزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.

/ گروه‌بندی مشتریان /

در مرحله دوم، فرآیند گروه‌بندی بصورت خودکار و دقیقا با توجه به سیاست‌های صاحبان کسب و کار صورت می‌گیرد.

گروه‌بندی مشتریان، بر اساس / میزان خرید . نوبت خرید . دفعات خرید / انجام می‌شود.

گروه‌بندی انجام شده، الگویی تحلیلی از رفتار مشتریان ارائه می‌دهد.اهی سپیدز متصل است.

/ تخصیص اعتبارهای ریالی هوشمند /

در مرحله سوم، به منظور بازگشت مشتریان، اعتبارهای ریالی هوشمند به گروه‌های ایجاد شده، تخصیص داده می‌شود.

مبلغ اعتبار و مهلت استفاده از آن، برای هر گروه، بر اساس سیاست‌های کسب و کار ایجاد و از طریق پیامک ارسال می‌شود.

/ بازگشت مشتریان /

در پایان، مشتری از اعتبار خود در خرید بعدی استفاده می‌کند. برای اینکار، کافی است اعتباری که بصورت کد یکبار مصرف ارسال شده است، به مجموعه اعلام شود.

با کمک این کد، مشتریان بصورت خودکار احراز هویت شده و می‌توانند از اعتبار دریافتی استفاده کنند.

خصوصیات کد اعتباری :

  • این کد در نرم‌افزار صندوق فروشگاهی قابل استعلام بوده و استفاده می‌شود.

  • مبلغ آن بصورت خودکار از فاکتور صادر شده کسر و در صندوق فروشگاهی ثبت می‌شود.

  • یکپارچگی و ثبت آنی در صندوق، سرعت و دقت فرآیند را افزایش خواهد داد.

... رویه ها یا Trends ...

با تکرار روزانه این فرآیندها:

گام اول .

گام دوم . 

گام سوم .

گام چهارم .

عضوگیری و احراز هویت

گروه بندی مشتریان

تخصیص اعتبارهای هوشمند

بازگشت مشتریان

نوع جدیدی از اطلاعات ساخته می‌شود.

این اطلاعات رویه ها یا ترندهای کسب و کار را ایجاد می‌کنند. این رویه‌ها در قالب گزارشات و مستندات مختلف قابل مشاهده هستند.

  • مقایسه بین تعداد مشتریان جدید و ریزش آنها تحلیلی کاربردی برای بازاریابی کسب و کار ارائه می‌کند. 
  • بررسی مشتریان وفادار و از دست رفته، استراتژی‌های برندسازی را بهبود داده و اطلاع از نرخ بازگشت آنها به ایجاد تجربه بهتر برای مشتری کمک می‌کند.

با کمک این سرویس چرخه خودکار و همیشگی وفادارسازی مشتریان ایجاد خواهد شد.

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید محصول باشگاه مشتریان هوشمند و افزونه های آن و یا دریافت مشاوره تخصصی، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

قابلیت‌های بیشتر محصول باشگاه مشتریان

محصول باشگاه مشتریان در اسمارت ایکس دارای مجموعه ای از ویژگی هاست که ارزشمندی استفاده از این محصول را بالاتر میبرند. ایونت، کوپن و سیستم کنترل کیفی مجموعه های چند شعبه ای یک از اصلی ترین این موارد است.

آمار و گزارشات استفاده از سرویس باشگاه مشتریان

این آمارها تا تاریخ 31 خرداد ماه 1403 و با مروری بر مشتریان اسمارت گردآوری شده است.

مجموعه
0

روزانه از این سیستم استفاده می‌کنند.

نفر
0

در این سیستم پردازش شده است.

اعتبار هوشمند
0

در این سیستم ایجاد شده است.