این سرویس نرمافزاری برای صاحبان کسب و کار یک باشگاه مشتریان اختصاصی ایجاد کرده و به آنها کمک میکند تا فرآیند باشگاهداری را آغاز کنند.
صاحب کسب و کار میتواند با کمک این ابزار:
باشگاه مشتریان هوشمند با نرمافزار صندوق فروشگاهی یکپارچه است و بصورت خودکار، اطلاعات سفارش مشتری را دریافت و برای پردازش اولیه آماده میکند.
در مرحله اول، اطلاعات مشتریان قبلی پس از احراز هویت و اطلاعات مشتریان جدید به طور لحظهای به لیست مشتریان باشگاه اضافه میشود.
نرمافزار باشگاه مشتریان به نرمافزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.
در مرحله دوم، فرآیند گروهبندی بصورت خودکار و دقیقا با توجه به سیاستهای صاحبان کسب و کار صورت میگیرد.
گروهبندی مشتریان، بر اساس / میزان خرید . نوبت خرید . دفعات خرید / انجام میشود.
گروهبندی انجام شده، الگویی تحلیلی از رفتار مشتریان ارائه میدهد.
در مرحله سوم، به منظور بازگشت مشتریان، اعتبارهای ریالی هوشمند به گروههای ایجاد شده، تخصیص داده میشود.
مبلغ اعتبار و مهلت استفاده از آن، برای هر گروه، بر اساس سیاستهای کسب و کار ایجاد و از طریق پیامک ارسال میشود.
در پایان، مشتری از اعتبار خود در خرید بعدی استفاده میکند. برای اینکار، کافی است اعتباری که بصورت کد یکبار مصرف ارسال شده است، به مجموعه اعلام شود.
با کمک این کد، مشتریان بصورت خودکار احراز هویت شده و میتوانند از اعتبار دریافتی استفاده کنند.
خصوصیات کد اعتباری :
باشگاه مشتریان هوشمند با نرمافزار صندوق فروشگاهی یکپارچه است و بصورت خودکار، اطلاعات سفارش مشتری را دریافت و برای پردازش اولیه آماده میکند.
در مرحله اول، اطلاعات مشتریان قبلی پس از احراز هویت و اطلاعات مشتریان جدید به طور لحظهای به لیست مشتریان باشگاه اضافه میشود.
نرمافزار باشگاه مشتریان به نرمافزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.
در مرحله دوم، فرآیند گروهبندی بصورت خودکار و دقیقا با توجه به سیاستهای صاحبان کسب و کار صورت میگیرد.
گروهبندی مشتریان، بر اساس / میزان خرید . نوبت خرید . دفعات خرید / انجام میشود.
گروهبندی انجام شده، الگویی تحلیلی از رفتار مشتریان ارائه میدهد.اهی سپیدز متصل است.
در مرحله سوم، به منظور بازگشت مشتریان، اعتبارهای ریالی هوشمند به گروههای ایجاد شده، تخصیص داده میشود.
مبلغ اعتبار و مهلت استفاده از آن، برای هر گروه، بر اساس سیاستهای کسب و کار ایجاد و از طریق پیامک ارسال میشود.
در پایان، مشتری از اعتبار خود در خرید بعدی استفاده میکند. برای اینکار، کافی است اعتباری که بصورت کد یکبار مصرف ارسال شده است، به مجموعه اعلام شود.
با کمک این کد، مشتریان بصورت خودکار احراز هویت شده و میتوانند از اعتبار دریافتی استفاده کنند.
خصوصیات کد اعتباری :
گام اول .
گام دوم .
گام سوم .
گام چهارم .
عضوگیری و احراز هویت
گروه بندی مشتریان
تخصیص اعتبارهای هوشمند
بازگشت مشتریان
نوع جدیدی از اطلاعات ساخته میشود.
این اطلاعات رویه ها یا ترندهای کسب و کار را ایجاد میکنند. این رویهها در قالب گزارشات و مستندات مختلف قابل مشاهده هستند.
با کمک این سرویس چرخه خودکار و همیشگی وفادارسازی مشتریان ایجاد خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید محصول باشگاه مشتریان هوشمند و افزونه های آن و یا دریافت مشاوره تخصصی، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
محصول باشگاه مشتریان در اسمارت ایکس دارای مجموعه ای از ویژگی هاست که ارزشمندی استفاده از این محصول را بالاتر میبرند. ایونت، کوپن و سیستم کنترل کیفی مجموعه های چند شعبه ای یک از اصلی ترین این موارد است.
ایونت یا رویداد بازگشت مشتری
کوپن باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان
/ چندشعبه ای – زنجیره ای /
این آمارها تا تاریخ 31 خرداد ماه 1403 و با مروری بر مشتریان اسمارت گردآوری شده است.
روزانه از این سیستم استفاده میکنند.
در این سیستم پردازش شده است.
در این سیستم ایجاد شده است.