سرویس پایه / ارزیابی هوشمند /
این ابزار، سیستم اختصاصی نظرسنجی خودکار از مشتریان را برای کسب و کار ایجاد کرده و به نگهداشت مشتری کمک میکند.
صاحب کسب و کار میتواند با کمک این ابزار:
و در آخر با مطالعه گزارشات و مستندات، به راحتی از خواستهها، افکار و سلایق مشتریان آگاه شوند.
در ابتدا با نرمافزار صندوق فروشگاهی ارتباط برقرار میکند و اطلاعات اولیه را جمعآوری و پردازش میکند. فرآیندهای خودکار و یکپارچگی با صندوق فروشگاهی، صحت اطلاعات و دقت آن را بهبود داده و باعث افزایش سرعت عملیات میشود.
نرمافزار ارزیابی هوشمند به نرمافزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.
این سرویس، با توجه به اطلاعات سفارش هر مشتری:
هنگام ثبت یک شکایت از طرف مشتری، سیستم بصورت لحظهای و خودکار یک پیامک هشدار برای مدیر ارسال میکند.
مدیران به کمک پنل مدیریتی و اپلیکیشن موبایلی میتوانند اطلاعات سفارش و سابقه خرید مشتری ناراضی را مشاهده کنند.
جهت کسب اطلاعات تکمیلی محصول ارزیابی هوشمند و همچنین اطلاع از دیگر محصولات اسمارت ایکس کاتالوگ محصولات را دانلود کنید.
روزانه از این سیستم استفاده میکنند.
در این سیستم پردازش و ذخیره شده است.
در این نظرسنجیها شرکت کردهاند.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد،
سیستم کنترل کیفی جامع و
یکپارچه مجموعههای چند شعبهای
جهت کسب اطلاعات تکمیلی محصول ارزیابی هوشمند و همچنین اطلاع از دیگر محصولات اسمارت ایکس کاتالوگ محصولات را دانلود کنید.
افزونهها نوعی از نرمافزار هستند که ویژگیهای جدیدی را به نرمافزاری دیگر / اصلی / اضافه میکنند.
. چه کار میکند؟
با کمک این افزونه، میتوان جزئیات بیشتری از نظرات مشتریان دریافت کرده و درک کاملتری از رضایت مندی مشتری بدست آورد.
. چگونه کار میکند؟
کسب و کار بسته به سیاستهای خود، میتواند برای سوالات نظرسنجی جزئیات بیشتری در نظر بگیرد. مشتریان میتوانند در فرآیند پاسخدهی به هر سوال، جزئیات بیشتری را انتخاب کرده و یا با اضافه کردن فیلم، عکس یا پیغام صوتی، علت رضایت یا نارضایتی خود را تشریح کنند. در پایان، گزارشات و مستندات تولید شده، در نرمافزار موبایلی و پنل، برای مدیران نمایش داده میشود.
پرسشنامه عادی
بدون دقیق سازی
پرسشنامه همراه
با دقیق سازی
. چه کار میکند؟
این افزونه قابلیت ایجاد یک فرآیند خودکار برای پیگیری شکایات ثبت شده توسط مشتریان را فراهم میکند.
. چگونه کار میکند؟
با کمک افزونه پیگیری شکایات مشتری، صاحب کسب و کار می تواند فرآیند خودکار و شخصی سازی شده خود را برای پیگیری شکایات طراحی کرده و به اجرا بگذارد.
روند پیگیری شکایت مشتری / Customer Care /
شکایاتی که نیاز به پیگیری دارند، در قالب یک لیست در اختیار کسب و کار قرار میگیرد.
اپراتور با مراجعه به پنل مدیریتی، اقدامات مربوط به پیگیری مشتریان را انجام داده و گزارشات تماس را ثبت میکند.
تمامی اقدامات طراحی شده، بصورت یک فرآیند در پنل وجود داشته و نتایج آن در پنل قابل مشاهده است.
حق اشتراک این سرویس به صورت / یکساله / میباشد.
. ارزیابی هوشمند
14.190.000 تومان
. افزونه دقیق سازی + پیگیری شکایات مشتریان
9.350.000 تومان
مجموع :
23.540.000 تومان
بررسی کنید آیا این سرویس ارزش سرمایهگذاری دارد؟
. معادل روزانه
65.000 تومان
. معادل ماهانه
1.962.000 تومان
جهت دریافت دمو محصول ارزیابی هوشمند اسمارت ایکس، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
میزان مشارکت مشتریان در نظرسنجیهایی که ارسال میشود چقدر است؟
حداقل میزان مشارکت موثر در سرویس ارزیابی هوشمند چیزی نزدیک به ۵ درصد است، اما بر اساس تجربه ما از بین بیش از ۱۰۰۰ مجموعه فعال این عدد به راحتی به ۲۰ درصد مشارکت خواهد رسید.
راهی به جز گرفتن شماره موبایل از مشتری برای نظرسنجی وجود ندارد؟
شماره تلفن مشتری به فاکتور او میچسبد تا دقیقا بر اساس نوع سفارش مشتری از او نظرسنجی شود. پس گرفتن شماره تلفن همراه برای عملیات نظرسنجی ضروری است. در مجموعههای تحت رهیاری ما شاهد بیش از 80 درصد مشارکت از طرف مشتریان برای در اختیار قرار دادن شماره خود هستیم.
ما چند شعبهای هستیم. امکان مقایسه عملکرد بین شعب وجود دارد؟
بله.
این قابلیت وجود دارد. یکی از کاربردهای مهم ارزیابی هوشمند، امکان مقایسه عملکرد شعب مختلف در جلب رضایت مشتریان نسبت به هم است. این امکان وجود دارد که نتیجه این مقایسه فقط برای مدیران ارشد برند نمایش داده شود.
آیا میتوان بعد از نظرسنجی، به مشتریان راضی و ناراضی جوابهای از پیش تعیین شده متفاوت ارسال کرد؟
بله. این امکان وجود دارد تا برای صرفه جویی در زمان رسیدگی به همه نظرات جوابهای از پیش تعیین شدهای تعریف گردد تا مسئول ارتباط با مشتریان بتواند پاسخگویی با کیفیتتری داشته باشد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و اخذ پاسخ پرسشهای خود میتوانید با کارشناسان اسمارت ایکس تماس حاصل فرمایید.
درباره شرکت سپیدز
شرکت نرم افزاری سپیدز در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با هدف ارائه راهکارهای جامع و نوین نرم افزاری مدیریت رستوران آغاز کرد. در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار مجموعه غذایی، از نرم افزار رستوران و خدمات این مجموعه استفاده می کنند.
پرسشنامه هوشمند چیست؟ / Smart Survey /
“ ابزاری برای یک تحقیق بازار دقیق و تمیز “
نمایی از پرسشنامه هوشمند
با کمک این سرویس، صاحبان برندهای زنجیرهای میتوانند عملکرد تمامی شعب خود را بصورت یکپارچه مشاهده، بررسی و کنترل کنند.
صاحبان کسب و کار میتوانند رتبهبندی شعب خود را سیاستگذاری کرده و عملکرد شعب را بر اساس نظرات واقعی مشتریان بصورت منصفانه به همراه مستندات کافی مشاهده کنند.
همچنین میتوانند هر شعبه را بصورت مجزا بررسی و تحلیل کرده و متناسب با نیاز، سطوح دسترسی متفاوتی را برای منابع انسانی خود ایجاد کنند.
این کار بخاطر ایجاد سیستم پاداش بر پایه عملکرد، منجر به ایجاد رقابت بین شعب شده و بازدهی کل کسب و کار را افزایش میدهد.
با کمک این سرویس، صاحبان برندهای زنجیرهای میتوانند عملکرد تمامی شعب خود را بصورت یکپارچه مشاهده، بررسی و کنترل کنند.
صاحبان کسب و کار میتوانند رتبهبندی شعب خود را سیاستگذاری کرده و عملکرد شعب را بر اساس نظرات واقعی مشتریان بصورت منصفانه به همراه مستندات کافی مشاهده کنند.
همچنین میتوانند هر شعبه را بصورت مجزا بررسی و تحلیل کرده و متناسب با نیاز، سطوح دسترسی متفاوتی را برای منابع انسانی خود ایجاد کنند.
این کار بخاطر ایجاد سیستم پاداش بر پایه عملکرد، منجر به ایجاد رقابت بین شعب شده و بازدهی کل کسب و کار را افزایش میدهد.