ارزیابی هوشمند

سرویس پایه / ارزیابی هوشمند /

این ابزار، سیستم اختصاصی نظرسنجی خودکار از مشتریان را برای کسب و کار ایجاد کرده و به نگهداشت مشتری کمک می‌کند.

صاحب کسب و کار می‌تواند با کمک این ابزار:

  • نظرسنجی‌های مختلفی را طراحی کند.
  • فرآیند خودکار ارسال نظرسنجی ایجاد نماید
  • هشدارهای لازم در خصوص نارضایتی را دریافت کند.

 

و در آخر با مطالعه گزارشات و مستندات، به راحتی از خواسته‌ها، افکار و سلایق مشتریان آگاه شوند.

/ دریافت و پردازش اطلاعات /

در ابتدا با نرم‌افزار صندوق فروشگاهی ارتباط برقرار می‌کند و اطلاعات اولیه را جمع‌آوری و پردازش می‌کند. فرآیندهای خودکار و یکپارچگی با صندوق فروشگاهی، صحت اطلاعات و دقت آن را بهبود داده و باعث افزایش سرعت عملیات می‌شود.

نرم‌افزار ارزیابی هوشمند به نرم‌افزار صندوق فروشگاهی سپیدز متصل است.

/ ایجاد و ارسال پرسشنامه‌های هوشمند /

این سرویس، با توجه به اطلاعات سفارش هر مشتری:

  • یک لینک اینترنتی پرسشنامه ایجاد می‌کند.
  • این لینک را به همراه متن دعوت به نظرسنجی، در قالب یک پیامک برای مشتری ارسال می‌کند.

/ هشدارها و گزارشات /

هنگام ثبت یک شکایت از طرف مشتری، سیستم بصورت لحظه‌ای و خودکار یک پیامک هشدار برای مدیر ارسال می‌کند.

مدیران به کمک پنل مدیریتی و اپلیکیشن موبایلی می‌توانند اطلاعات سفارش و سابقه خرید مشتری ناراضی را مشاهده کنند.

درخواست مشاوره

جهت کسب اطلاعات تکمیلی محصول ارزیابی هوشمند و همچنین اطلاع از دیگر محصولات اسمارت ایکس کاتالوگ محصولات را دانلود کنید.

آمار و گزارشات استفاده از سرویس ارزیابی هوشمند

مجموعه
0

روزانه از این سیستم استفاده می‌کنند.

نظرسنجی
0

در این سیستم پردازش و ذخیره شده است.

کاربر یکتا
0

در این نظرسنجی‌ها شرکت کرده‌اند.

قابلیت‌های محصول ارزیابی هوشمند

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد،

سیستم کنترل کیفی جامع و
یکپارچه مجموعه‌های چند شعبه‌ای

دانلود کاتالوگ محصولات

جهت کسب اطلاعات تکمیلی محصول ارزیابی هوشمند و همچنین اطلاع از دیگر محصولات اسمارت ایکس کاتالوگ محصولات را دانلود کنید.

افزونه‌ها نوعی از نرم‌افزار هستند که ویژگی‌های جدیدی را به نرم‌افزاری دیگر / اصلی / اضافه می‌کنند.

دقیق سازی نظرات مشتریان

. چه کار می‌کند؟

با کمک این افزونه، می‌توان جزئیات بیشتری از نظرات مشتریان دریافت کرده و درک کاملتری از رضایت مندی مشتری بدست آورد. 

. چگونه کار می‌کند؟

کسب و کار بسته به سیاست‌های خود، می‌تواند برای سوالات نظرسنجی جزئیات بیشتری در نظر بگیرد. ​مشتریان می‌توانند در فرآیند پاسخ‌دهی به هر سوال، جزئیات بیشتری را انتخاب کرده و یا با اضافه کردن فیلم، عکس یا پیغام صوتی، علت رضایت یا نارضایتی خود را تشریح کنند​. در پایان، گزارشات و مستندات تولید شده، در نرم‌افزار موبایلی و پنل، برای مدیران نمایش داده می‌شود. 

پرسشنامه عادی
بدون دقیق سازی

پرسشنامه همراه
با دقیق سازی

  • امکان ثبت نظرات بصورت محصول محور
  • امکان سفارشی سازی کلیه سوالات
  • قابلیت ارسال عکس، فیلم و فایل صوتی
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

پیگیری شکایات مشتریان

. چه کار می‌کند؟

این افزونه قابلیت ایجاد یک فرآیند خودکار برای پیگیری شکایات ثبت شده توسط مشتریان را فراهم می‌کند.

. چگونه کار می‌کند؟

با کمک افزونه پیگیری شکایات مشتری، صاحب کسب و کار می تواند فرآیند خودکار و شخصی سازی شده خود را برای پیگیری شکایات طراحی کرده و به اجرا بگذارد. 

روند پیگیری شکایت مشتری / Customer Care /

شکایاتی که نیاز به پیگیری دارند، در قالب یک لیست در اختیار کسب و کار قرار می‌گیرد.

اپراتور با مراجعه به پنل مدیریتی، اقدامات مربوط به پیگیری مشتریان را انجام داده و گزارشات تماس را ثبت می‌کند.

تمامی اقدامات طراحی شده، بصورت یک فرآیند در پنل وجود داشته و نتایج آن در پنل قابل مشاهده است.

مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

حق اشتراک سرویس ارزیابی

حق اشتراک این سرویس به صورت / یکساله / می‌باشد.

. ارزیابی هوشمند

14.190.000 تومان

. افزونه دقیق سازی + پیگیری شکایات مشتریان

9.350.000 تومان

مجموع : 

23.540.000 تومان

بررسی کنید آیا این سرویس ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

. معادل روزانه

65.000 تومان

. معادل ماهانه

1.962.000 تومان

مشتریان سرویس ارزیابی هوشمند

درخواست دمو

جهت دریافت دمو محصول ارزیابی هوشمند اسمارت ایکس، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

سوالات متداول

میزان مشارکت مشتریان در نظرسنجی‌هایی که ارسال می‌شود چقدر است؟

حداقل میزان مشارکت موثر در سرویس ارزیابی هوشمند چیزی نزدیک به ۵ درصد است، اما بر اساس تجربه ما از بین بیش از ۱۰۰۰ مجموعه فعال این عدد به راحتی به ۲۰ درصد مشارکت خواهد رسید.

راهی به جز گرفتن شماره موبایل از مشتری برای نظرسنجی وجود ندارد؟

شماره تلفن مشتری به فاکتور او می‌چسبد تا دقیقا بر اساس نوع سفارش مشتری از او نظرسنجی شود. پس گرفتن شماره تلفن همراه برای عملیات نظرسنجی ضروری است. در مجموعه‌های تحت رهیاری ما شاهد بیش از 80 درصد مشارکت از طرف مشتریان برای در اختیار قرار دادن شماره خود هستیم.

ما چند شعبه‌ای هستیم. امکان مقایسه عملکرد بین شعب وجود دارد؟

بله.

این قابلیت وجود دارد. یکی از کاربردهای مهم ارزیابی هوشمند، امکان مقایسه عملکرد شعب مختلف در جلب رضایت مشتریان نسبت به هم است. این امکان وجود دارد که نتیجه این مقایسه فقط برای مدیران ارشد برند نمایش داده شود.

آیا می‌توان بعد از نظرسنجی، به مشتریان راضی و ناراضی جواب‌های از پیش تعیین شده متفاوت ارسال کرد؟

بله. این امکان وجود دارد تا برای صرفه جویی در زمان رسیدگی به همه نظرات جواب‌های از پیش تعیین شده‌ای تعریف گردد تا مسئول ارتباط با مشتریان بتواند پاسخگویی با کیفیت‌تری داشته باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و اخذ پاسخ پرسش‌های خود می‌توانید با کارشناسان اسمارت ایکس تماس حاصل فرمایید.

درباره شرکت سپیدز

شرکت نرم افزاری سپیدز در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با هدف ارائه راهکارهای جامع و نوین نرم افزاری مدیریت رستوران آغاز کرد. در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار مجموعه غذایی، از نرم افزار رستوران و خدمات این مجموعه استفاده می کنند.

سیستم کنترل کیفی جامع و یکپارچه مجموعه‌های چند شعبه‌ای

با کمک این سرویس، صاحبان برندهای زنجیره‌ای می‌توانند عملکرد تمامی شعب خود را بصورت یکپارچه مشاهده، بررسی و کنترل کنند.

صاحبان کسب و کار می‌توانند رتبه‌بندی شعب خود را سیاستگذاری کرده و عملکرد شعب را بر اساس نظرات واقعی مشتریان بصورت منصفانه به همراه مستندات کافی مشاهده کنند.

همچنین می‌توانند هر شعبه را بصورت مجزا بررسی و تحلیل کرده و متناسب با نیاز، سطوح دسترسی متفاوتی را برای منابع انسانی خود ایجاد کنند.

این کار بخاطر ایجاد سیستم پاداش بر پایه عملکرد، منجر به ایجاد رقابت بین شعب شده و بازدهی کل کسب و کار را افزایش می‌دهد.

با کمک این سرویس، صاحبان برندهای زنجیره‌ای می‌توانند عملکرد تمامی شعب خود را بصورت یکپارچه مشاهده، بررسی و کنترل کنند.

صاحبان کسب و کار می‌توانند رتبه‌بندی شعب خود را سیاستگذاری کرده و عملکرد شعب را بر اساس نظرات واقعی مشتریان بصورت منصفانه به همراه مستندات کافی مشاهده کنند.

همچنین می‌توانند هر شعبه را بصورت مجزا بررسی و تحلیل کرده و متناسب با نیاز، سطوح دسترسی متفاوتی را برای منابع انسانی خود ایجاد کنند.

این کار بخاطر ایجاد سیستم پاداش بر پایه عملکرد، منجر به ایجاد رقابت بین شعب شده و بازدهی کل کسب و کار را افزایش می‌دهد.

مشاهده بیشتر ... مشاهده کمتر