با توجه به نوع سرویس های خریداری شده، ممکن است هزینه های دیگری برای پیاده سازی، اجرا و بهره برداری این سرویس ها نیاز داشته باشید.
سرویسهای اسمارت از طریق پیامک با مشتریان ارتباط برقرار میکنند، که هزینه آن توسط مجموعه تامین میگردد.
برای نصب نرمافزارهای اسمارت، نیاز است که صندوق فروشگاهی شما به / آخرین نسخه / بروزرسانی شده باشد.
/ میکروتیک / و / کارت های RFID / برای دو محصول وای فای و باشگاه از جمله سخت افزارهای موردنیاز هستند.
. هزینه ارسال پیام کوتاه به مشتریان
سرویسهای اسمارت از طریق پیامک با مشتریان ارتباط برقرار میکنند، که هزینه آن توسط صاحبان کسب و کار تامین میگردد. این پیام ها از طریق پنل پیامکی داخل نرمافزار برای مشتریان ارسال میشوند. هزینههای مربوطه به ارسال پیامک بصورت مجزا در پنل قابل مشاهده و خرید است. پیامکها در این سامانه، بصورت خدماتی ارسال میشود.
با شارژ پنل پیامکی، ارسال پیامکها شروع میشود، هزینه ارسال هر پیام بسته به تعداد حروف هر پیامک، متفاوت است و توسط اپراتورهای تلفن همراه مشخص میگردد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد از مشاوران فروش کمک بگیرید.
پیامکهای خدماتی پیامهایی هستند که برای اطلاعرسانی یا ارائه خدمات به مشتریان ارسال میشوند و قابلیت لغو جداگانه دارند.
بله، پیامکهای خدماتی حتی برای کسانی که پیامکهای تبلیغاتی خود را لغو کردهاند نیز ارسال میشود.
هزینه ارسال هر پیام بسته به تعداد حروف که قابل تنظیم توسط مجموعه شماست، متفاوت خواهد بود. این هزینه به صورت سالانه توسط اپراتورهای تلفن همراه تعیین میگردد. هزینههای مربوط به خرید پیامها بهصورت مجزا در پنل هر محصول قابل مشاهده است.
در هر سرویس، با مراجعه به پنل و انتخاب گزینه “شارژ پیامک”، میتوانید نسبت به خرید بستههای پیامکی موردنظرتان اقدام کنید.
پیامکهای ارسالشده در این سامانه باید خدماتی و جنبه اطلاعرسانی داشته باشند.
فقط به کسانی ارسال شود که قبلاً مشتری شما بودهاند.
از قوانین و مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیروی کند.
برای جزئیات بیشتر، بهتر است با همکاران ما در واحد خدمات مشتریان در ارتباط باشید.
. هزینه بروزرسانی نرمافزار صندوق فروشگاهی / سپیدز /
برای نصب این نرمافزارها نیاز است که نرمافزار صندوق فروشگاهی شما به آخرین نسخه بروزرسانی شده باشد.
برای این منظور، لازم است که قرارداد پشتیبانی فعال با مجموعه سپیدز داشته باشید. در صورت عدم وجود قرارداد فعال، ممکن است نیاز باشد تا نسبت به تمدید آن اقدام کنید. هزینههای مربوط به این موضوع توسط مجموعه سپیدز تعیین میشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد از مشاوران فروش کمک بگیرید.
بله، برای عملکرد صحیح سرویسهای اسمارت، لازم است تا صندوق فروشگاهی شما همواره بهروز باشد.
برای بروزرسانی صندوق فروشگاهی، لازم است ابتدا با کارشناسان شرکت سپیدز تماس گرفته و درخواست بروزرسانی خود را به آنها اعلام کنید.
در صورتی که خدمات پشتیبانی شرکت سپیدز فعال باشد، بروزرسانی بهصورت رایگان انجام میشود. در غیر این صورت، لازم است تا با تیم پشتیبانی شرکت سپیدز تماس بگیرید.
بله، بهتر است هر دو سرویس بهطور همزمان تمدید شوند.
بهروزرسانی نرمافزار صندوق فروشگاهی بهمنظور رفع مشکلات و باگها و همچنین استفاده از قابلیتهای جدید و بهبودهای عملکردی انجام میشود.
. هزینه سخت افزار مورد نیاز برای محصول باشگاه مشتریان
برای راه اندازی افزونه اتصال به کارت اعتباری در محصول باشگاه مشتریان، نیاز است تجهیزات موردنیاز کارت های RFID تهیه شود. این افزونه، قابلیت احراز هویت افراد در باشگاه مشتریان را به وسیله کارت و کارتخوانهای اعتباری، ممکن میکند.
. هزینه سخت افزار مورد نیاز برای محصول وای فای هوشمند
برای راه اندازی سرویس اسمارت وایفای، نیاز به یک روتر برد میکروتیک خواهد بود. این روتر برد میکروتیک میان اینترنت ورودی مجموعه و کاربران استقرار پیدا میکند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد از مشاوران فروش کمک بگیرید.
افزونه اتصال به کارت اعتباری قابلیت احراز هویت افراد در باشگاه مشتریان را به وسیله کارتخوانهای اعتباری، ممکن میکند.
صاحبان کسب و کار میتوانند با خرید کارتخوان و کارتهای اعتباری مبتنی بر تکنولوژی RFID، به تعداد مورد نیاز، احراز هویت مشتریان در باشگاه مشتریان را به وسیله کارت هم انجام دهند.
RFID فناوریای است که از امواج رادیویی برای انتقال دادهها استفاده میکند.
از این کارت ها در محصول باشگاه مشتریان اسمارت ایکس برای احراز هویت سریع و دقیق مشتریان استفاده میشود.
کارتهای RFID نیازی به وارد کردن دستی اطلاعات ندارند و فرایند احراز هویت را سریعتر انجام میدهند.
بله، کارتهای RFID به عنوان یک ابزار اصلی در “افزونه اتصال به کارت اعتباری” محصول باشگاه مشتریان مورد استفاده قرار میگیرد. برای تهیه این محصول میتوانید از کارشناسان ما در اسمارت ایکس راهنمایی و مشاوره بگیرید.
ارتباط بین تجهیزات فیزیکی و کارتها با باشگاه مشتریان، توسط نسخه ویندوزی دستیار باشگاه انجام میشود.
از مزایای استفاده از RFID میتوان به کاهش زمان احراز هویت، افزایش امنیت اطلاعات مشتریان و بهبود تجربه کاربری اشاره کرد. با این حال، یکی از معایب آن هزینه بالای پیادهسازی و استفاده از این فناوری است.
خیر. تنها در صورتی که تمایل داشته باشید از روشهای دیگری برای احراز هویت مشتریان استفاده کنید، میتوانید از این تجهیزات کمک بگیرید.
بله، استفاده از سرویس اسمارت وایفای نیازمند روتر میکروتیک بهعنوان سختافزار اصلی برای مدیریت کاربران اینترنت است.
خیر، سرویس اسمارت وایفای برای عملکرد بهینه و مدیریت کاربران نیازمند یک روتر میکروتیک است. در حالتهای بسیار پیشرفتهتر، این سرویس ممکن است نیاز به سیستمعامل میکروتیک بر روی سرور داشته باشد.
هم خود شما میتوانید از سایتها و مجموعههای ارائه دهنده این وسیله را تهیه کنید هم کارشناسان ما میتوانند به شما در این زمینه یاری دهند.
بله، تنظیمات روتر میکروتیک یک کار تخصصی است. بهتر است برای انجام این تنظیمات با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موارد گفته شده و یا دریافت مشاوره تخصصی، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
ارزیابی هوشمند
باشگاه مشتریان هوشمند
رزرو و نوبت دهی هوشمند
وای وای هوشمند
درباره ما
سوالات متداول