با توجه به نوع سرویس های خریداری شده، ممکن است هزینه های دیگری برای پیاده سازی این سرویس ها نیاز داشته باشید.
پیامهایی که برای مشتریان ارسال میشوند از طریق پنل پیامکی داخل نرمافزار ارسال میشوند.
برای نصب نرمافزارهای اسمارت، نیاز است که صندوق فروشگاهی به / آخرین نسخه / بروزرسانی شده باشد.
/ میکروتیک / و / کارت های RFID / برای دو محصول وای فای و باشگاه از جمله سخت افزارهای موردنیاز هستند.
. هزینه ارسال پیام کوتاه به مشتریان
پیامهایی که برای مشتریان ارسال میشوند از طریق پنل پیامکی داخل نرمافزار ارسال میشوند. هزینههای مربوطه به پیامک بصورت مجزا در پنل قابل مشاهده و خرید است. پیامکها در این سامانه، بصورت خدماتی ارسال و پشتیبانی میشود.
با شارژ پنل پیامکی، ارسال پیامکها شروع میشود، هزینه ارسال هر پیام بسته به تعداد حروف هر پیامک، متفاوت است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد از مشاوران فروش کمک بگیرید.
پیامک خدماتی پیامهایی هستند که برای اطلاعرسانی یا ارائه خدمات به مشتریان ارسال میشوند و قابلیت لغو آنها به صورت جداگانه تنظیم شده است.
پیامکهای خدماتی قابل حذف توسط دریافتکننده نیستند (به جز در صورت درخواست لغو خاص).
پیامکهای تبلیغاتی تا 70 درصد قابل حذف هستند و عمدتاً برای بازاریابی و تبلیغات استفاده میشوند.
خیر، پیامکهای خدماتی فقط باید به مشتریان فعلی یک مجموعه ارسال شوند، یعنی افرادی که از قبل شماره آنها در اختیار مجموعه باشد.
خیر، پیامکهای خدماتی قابلیت ارسال منطقهای ندارند. این امکان فقط برای پیامکهای تبلیغاتی وجود دارد.
بله، محتوای پیامکها در هر دو حالت خدماتی و تبلیغاتی باید مطابق با قوانین و مقررات مشخص باشد.
بله، دریافتکننده میتواند تا 70 درصد از پیامکهای تبلیغاتی را حذف یا لغو دریافت کند.
پیامک باید جنبه اطلاعرسانی یا خدماتی داشته باشد.
فقط به مشتریان فعلی ارسال شود.
از قوانین و مقررات مربوطه پیروی کند.
. هزینه بروزرسانی نرمافزار صندوق فروشگاهی / سپیدز /
برای نصب این نرمافزارها نیاز است که نرمافزار صندوق فروشگاهی به آخرین نسخه بروزرسانی شده باشد. به همین منظور نیاز است تا خدمات پشتیبانی شرکت نرمافزار فروشگاهی خریداری و یا تمدید شده باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد از مشاوران فروش کمک بگیرید.
بله، نرمافزار صندوق فروشگاهی باید به آخرین نسخه بروزرسانی شده باشد تا این نرمافزارها به درستی کار کنند.
برای بروزرسانی، باید خدمات پشتیبانی شرکت سپیدز خریداری یا تمدید شود. مشاوران فروش میتوانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.
هزینه بروزرسانی بسته به شرایط و خدمات پشتیبانی شرکت سپیدز متغیر است. برای اطلاعات دقیقتر میتوانید با مشاوران فروش تماس بگیرید.
بله، هزینههای بروزرسانی و تمدید خدمات پشتیبانی صندوق فروشگاهی به عهده مشتری است.
بروزرسانی نرمافزار برای اطمینان از سازگاری با نرمافزارهای جدید، بهبود عملکرد، و بهرهگیری از قابلیتهای جدید ضروری است.
. هزینه میکروتیک
برای راه اندازی سرویس اسمارت وایفای، یکی از اصلی ترین تجهیزات موردنیاز سخت افزاری جدید به نام روتر برد میکروتیک خواهد بود. این میکروتیک میان اینترنت ورودی مجموعه و کاربران استقرار پیدا میکند.
. هزینه کارت های RFID
برای راه اندازی افزونه اتصال به کارت اعتباری در محصول باشگاه مشتریان، یکی از اصلی ترین تجهیزات موردنیاز کارت های RFID خواهند بود. این افزونه، قابلیت احراز هویت افراد در باشگاه مشتریان را به وسیله کارتخوانهای اعتباری، ممکن میکند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد از مشاوران فروش کمک بگیرید.
RFID فناوریای است که از امواج رادیویی برای انتقال دادهها استفاده میکند.
از این کارت ها در محصول باشگاه مشتریان اسمارت ایکس برای احراز هویت سریع و دقیق مشتریان استفاده میشود.
کارتهای RFID نیازی به وارد کردن دستی اطلاعات ندارند و فرایند احراز هویت را سریعتر و ایمنتر انجام میدهند.
بله، کارتهای RFID به عنوان یک ابزار اصلی در “افزونه اتصال به کارت اعتباری” محصول باشگاه مشتریان مورد استفاده قرار میگیرد. برای تهیه این محصول میتوانید از کارشناسان ما در اسمارت ایکس راهنمایی و مشاوره بگیرید.
این افزونه، قابلیت احراز هویت افراد در باشگاه مشتریان را به وسیله کارتخوانهای اعتباری، ممکن میکند.
صاحبان کسب و کار میتوانند با خرید کارتخوان و کارتهای اعتباری مبتنی بر تکنولوژی RFID، احراز هویت مشتریان در باشگاه مشتریان را به وسیله کارت هم انجام دهند.
ارتباط بین تجهیزات فیزیکی و کارتها با باشگاه مشتریان، توسط نسخه ویندوزی دستیار باشگاه انجام میشود.
کاهش زمان احراز هویت، افزایش امنیت اطلاعات مشتریان، و تجربه کاربری بهتر.
بله، استفاده از سرویس اسمارت وایفای نیازمند روتر میکروتیک بهعنوان سختافزار اصلی برای مدیریت کاربران اینترنت است.
خیر، سرویس اسمارت وایفای برای عملکرد بهینه و مدیریت کاربران نیازمند یک روتر میکروتیک است.
هم خود شما میتوانید از سایتها و مجموعههای ارائه دهنده این وسیله را تهیه کنید هم کارشناسان ما میتوانند به شما در این زمینه یاری دهند.
بله، پس از خرید روتر، تنظیمات اولیه برای سازگاری با سرویس اسمارت وایفای باید انجام شود. این تنظیمات توسط کارشناس شبکه یا تیم پشتیبانی شما قابل انجام است.
ارزیابی هوشمند
باشگاه مشتریان هوشمند
رزرو و نوبت دهی هوشمند
وای وای هوشمند
درباره ما
سوالات متداول