RFM نام یک روش گروه بندی بر اساس رفتار خرید مشتریان است. این روش با استفاده از 3 معیار اصلی، مشتریان را دسته بندی میکند.
این فرآیند در 4 مرحله انجام میشود:
دریافت اطلاعات
مطالعه و یادگیری
استخراج پارامترهای اختصاصی
مدل سازی
این مدلسازی بر اساس اطلاعات هر کسبوکاری متفاوت و با / کمک هوش تجاری اختصاصی / ایجاد میشود.
درخواست ارسال پیام گروهی
اگر قصد دارید با استفاده از گروهبندی پیشرفته RFM ایونت برگزار کنید، فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان درخواست شما را بررسی خواهند کرد.