RFM نام یک روش گروه بندی بر اساس رفتار خرید مشتریان است. این روش با استفاده از 3 معیار اصلی، مشتریان را دسته بندی می‌کند.

این فرآیند در 4 مرحله انجام میشود:

دریافت اطلاعات

مطالعه و یادگیری

استخراج پارامترهای اختصاصی

مدل سازی

این مدل‌سازی بر اساس اطلاعات هر کسب‌وکاری متفاوت و با / کمک هوش تجاری اختصاصی / ایجاد می‌شود.

درخواست ارسال پیام گروهی

اگر قصد دارید با استفاده از گروه‌بندی پیشرفته RFM ایونت برگزار کنید، فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان درخواست شما را بررسی خواهند کرد.

گروه بندی های مختلف RFM

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

0/5 (0 دیدگاه)

ارزیابی هوشمند

باشگاه مشتریان هوشمند

رزرو و نوبت دهی هوشمند

وای وای هوشمند

محصولات اسمارت ایکس محصولات اسمارت ایکس

درباره ما

سوالات متداول