گردونه شانس رستورانی

Resturant Roulette
ارسال کد تخفیف در قالب بازی شانس
یکی از ابزارهای تکمیلی و بسیار کارآمد برای باشگاه مشتریان اسمارت ایکس، گردونه شانس رستوران است. این ابزار در واقع یکی از مجموعه محصولات اسمارت ایکس در جهت بازگشت مشتری و وفادارسازی او است. در تعریفی ساده؛ گیمیفیکیشن یا بازی‌انگاری روشی است که مشتری به‌واسطه بازی شانس، کدهای تخفیفی را به دست می‌آورد.
قیمت محصول : 7.150.000 تومان/سالانه

کاربرد گردونه شانس رستوران

برای رسیدن به موفقیت در رستوران‌داری باید هر روشی که برای جذب وجود دارد را امتحان کنید. بالابردن مشارکت مشتری‌ها یکی از همین روش‌ها است. اما سؤال اینجاست که چگونه می‌توان مشتری را ترغیب به مشارکت بیش‌تر کرد؟ آیا باید از روش خاصی برای این منظور استفاده کنیم؟

گیمیفیکیشن در رستوران بهترین پاسخ برای این سؤال خواهد بود. برای این که بتوانید میزان مشارکت مشتری‌ها را بالا ببرید، شما نیاز به روش جذاب و سرگرم‌کننده‌ای دارید که تحت عنوان گردونه شانس رستوران آن را می‌شناسیم. این ابزار دقیقا چنین کاری را برای شما انجام میدهد.

اهمیت استفاده از گیمیفیکشن در رستوران

بخش عمده راه پیشرفت یک رستوران به‌واسطه تبلیغات و بازاریابی پیموده می‌شود. باتوجه‌به این موضوع اگر شما هم می‌خواهید رستوران موفقی داشته باشید، باید به بازاریابی اهمیت زیادی بدهید. برای این منظور راه‌های مختلفی پیش روی شما است که یکی از بهترین آن‌ها، استفاده از گردونه شانس رستوران است. راه‌اندازی این سرویس در رستوران‌ها، سابقه چندانی ندارد، اما در سال‌های اخیر استقبال زیادی از آن شده که دلیل اصلی این موضوع هم مزیت‌ها و اثرات مثبت آن است.

در کنار روش‌های دیگر بازاریابی شما می‌توانید از گیمیفیکیشن در رستوران خود کمک بگیرید تا پروسه بالابردن مشارکت مشتری‌ها و در نتیجه افزایش فروش، آسان‌تر شود. این سرویس یکی از جدیدترین و خلاقانه‌ترین روش‌های بازاریابی رستورانی است که می‌توانید به کار ببرید، پس با ما در ادامه همراه باشید تا همه نکات مهم درباره آن را بررسی کنیم.

رفع کدام دغدغه‌ها به کمک گردونه شانس رستوران امکان‌پذیر است؟

شاید برای بسیاری از ما به‌عنوان مشتری، رستوران تنها مکانی برای صرف یک وعده‌غذای خوب باشد؛ اما باید اشاره کنیم که این روزها صنعت غذایی و رستوران‌داری پیشرفت‌های بسیار بیش‌تری داشته است. مهم‌ترین تغییر در زمینه رستوران‌داری، اهمیت بیش‌تر به نوع ارائه خدمات و میزان اهمیتی است که به مشتری‌هایشان می‌دهند. در واقع همه این روش‌ها برای بالابردن میزان فروش به کار می‌روند، اما مهم این است که در سمت مقابل هم مشتری از دریافت این خدمات لذت خواهد برد.

گردونه شانس رستوران در واقع کمک می‌کند، مشتری‌ها ارتباط بیش‌تری با رستوران داشته باشند. عمدتاً جامعه مخاطب این سرویس کسانی هستند که حداقل برای یکبار به رستوران مراجعه کرده باشند. در چنین شرایطی بدون وجود این سرویس، صاحب رستوران باید به دنبال پاسخ دغدغه‌هایی مانند جلب نظر و راه‌های بازگرداندن دوباره مشتری باشد؛ اما با استفاده از گیمیفیکیشن در رستوران این دغدغه به‌خوبی پاسخ داده می‌شود.

چرا باید از گیمیفیکشن در رستوران استفاده کنیم؟

زمانی که یک رستوران را راه‌اندازی می‌کنید، رؤیاهای زیادی برای آینده آن در نظر دارید. قطعاً در ابتدای راه برای خود هدف‌گذاری می‌کنید تا در مدت مشخصی به نقطه خاصی از موفقیت و میزان فروش معینی دست پیدا کنید. در این مسیر شما باید از افراد و برخی ابزارهای کمک بگیرید تا در مدت‌زمان کوتاه‌تری به اهداف خود برسید. طبیعتاً یکی از مهم‌ترین کارها این است که مشتری‌ها خود را دوباره به رستوران بازگردانید. این آسان‌ترین و البته ارزان‌ترین روش بالابردن فروش است.

به همین منظور و باتوجه‌به چنین دغدغه‌هایی، گردونه شانس رستوران طراحی و ارائه شد. لزوم استفاده از این سرویس این است که شما می‌توانید از طریق آن، حتی در زمان‌هایی که مشتری در رستوران حضور ندارد، در خاطر مشتری باشید. این موضوع شاید چندان مهم نباشد، اما اگر از دید مشتری به این موضوع نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این‌چنین خدماتی باعث جلب‌توجه می‌شوند. مشتری شما در زمان‌های مشخصی می‌تواند بازی شانس انجام دهد و در انتها کد تخفیفی دریافت کند که از سمت باشگاه مشتریان به او ارائه می‌شود. همین موضوع به نظر ساده تأثیر زیادی در رفتار مشتری در مورد رستوران شما خواهد داشت.

کاربرد گردونه شانس رستوران چیست؟

در ابتدای راه، شما نیاز به راه‌اندازی باشگاه مشتریان دارید. پس از این مشتری‌های شما از نظر میزان خرید و دفعات مراجعه به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. برای هر دسته خدمات و تخفیف‌های خاصی تعریف می‌شود، اما بااین‌وجود شما نیاز به روشی دارید که بتواند میزان وفاداری مشتری‌ها را بالا ببرد. در واقع اختصاص کدها تخفیف نیاز به بازی ندارد و ماهیت این موضوع در مورد بازی‌کردن نیست؛ اما شما با استفاده از گیمیفیکیشن در رستوران می‌توانید این روند را کمی خلاقانه‌تر و جذاب‌تر پیش ببرید.

کاربرد اصلی گردونه شانس رستوران این است که اعمال ساده‌ای مانند ارائه کد تخفیف یا مشوق‌های خرید را با بازی همراه می‌کند. همین کار ساده باعث می‌شود مشتری توجه بیش‌تری به خدمات رستوران شما داشته باشد.

کدام رستوران‌داران می‌توانند از گردونه شانس استفاده کنند؟

استفاده از روش‌های نوین برای بازاریابی و جذب مشتری این روزها در میان رستوران‌داران بسیار رایج است. رستوران‌داران قدیمی یا آن‌هایی که به‌تازگی رستورانشان را راه‌اندازی کرده‌اند، نیاز به جذب مشتری جدید و حفظ مشتری‌های قدیمی دارند. برای این منظور طبیعتاً روش‌های بسیار متفاوتی وجود دارند و هرکدام بازدهی خاصی خواهند داشت. گردونه شانس رستوران یکی از ابزارهایی است که می‌توانید در ادامه راه‌اندازی باشگاه مشتریان، استفاده کنید.

این که کدام دسته از رستوران‌داران می‌توانند از این سرویس استفاده کنند، کاملاً به نظر خودشان بستگی دارد. در واقع باید بگوییم که به‌کاربردن این روش بازاریابی و جلب‌اعتماد مشتری محدود به هیچ قانون یا اصول خاصی نیست و شما می‌توانید با هزینه بسیار مقرون به صرفه‌ای از چنین سرویس در رستوران خود استفاده کنید.

یکی از تکنیک‌های مهم در بازاریابی و افزایش فروش، گیمیفیکیشن است. گیفیمیکیشن به معنای وارد کردن عناصر بازی به عملی است که ماهیت بازی ندارد.

مهمترین عنصر بازی، نظام پاداش است. یعنی وارد کردن مشتری به یک فرآیند که در آن با انجام یک عمل خاص که در آن موفقیت یا عدم آن وجود دارد، در صورت حصول موفقیت پاداشی در نظر گرفته شده باشد.

گردونه شانس اسمارت، محصولی است که در آن، کد‌های تخفیف و مشوق‌های خرید خود را به عنوان پاداش و در ازای انجام یک بازی ساده یا معرفی آن به سایر دوستان، به مشارکت کننده ارائه می‌کند.

ویژگی‌های گردونه شانس رستورانی
ویژگی‌های اصلی
  • گردونه شانس رستوران ابزاری کاملاً آنلاین و متصل به صندوق فروش رستوران است.
  • گیمیفیکیشن در رستوران با باشگاه مشتریان ارتباط دارد و داده‌های موردنیازش را از این طریق به دست می‌آورد.
  • گردونه شانس رستوران به طور خودکار به فاکتورهای خرید مشتری متصل است.
  • این سرویس دارای سامانه پیامکی یکپارچه است.
  • برای راه‌اندازی آن نیازی به ایجاد زیرساخت‌های پیچیده و پرهزینه نخواهید داشت.
  • پروسه ساده بازی‌های این سرویس به جلب‌توجه مشتری‌ها کمک می‌کند.
امکانات گردونه شانس رستورانی
توضیحات

شناخت امکانات گردونه شانس رستوران راهی است که به شما کمک می‌کند، راحت‌تر از این سرویس استفاده کنید. به‌این‌ترتیب در مواقع لزوم شما می‌دانید که این ابزار چه قابلیت‌ها و امکاناتی دارد و با استفاده از آن‌ها به نیازهای پیش رو پاسخ خواهید داد. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین امکانات گیمیفیکیشن در رستوران را با هم بررسی خواهیم کرد.

امکانات اصلی
  • امکان اشتراک‌گذاری با دوستان
  • امکان تعریف شانس مجدد برای مشتری با اشتراک‌گذاری گردونه شانس رستوران
  • قابلیت تماس مستقیم با رستوران در صفحه بازی
  • امکان مشاهده همه اطلاعات رستوران مانند آدرس و شماره‌های تماس
  • قابلیت تعریف ضریب شانس برای هرکدام از آیتم‌های گردونه شانس
  • امکان تعریف پاداش به‌صورت کد تخفیف درصدی یا مشوق‌های دیگر

مشتری از سیستم گیمیفیکشن اسمارت چه تجربه‌ای خواهد داشت؟

اساس و ذات گردون شانس رستوران این است که مشتری را وارد بازی‌ای می‌کند که در آن برد یا باخت وجود دارد و برای بردهای این بازی، پاداش‌های مناسبی در نظر گرفته شده است. همین پروسه ساده برای مشتری جذابیت مشارکت ایجاد می‌کند و با انجام بازی‌های ساده و چرخاندن گردونه شانس، می‌تواند تخفیف‌هایی با درصدهای مختلف به دست بیاورد.

تجربه مشتری از گیمیفیکیشن به این شکل است که برای اعضای باشگاه مشتریان رستوران، پس از مدتی پیامکی ارسال می‌شود که حاوی لینک گردونه شانس رستوران است. مشتری با کلیک روی این لینک وارد صفحه بازی می‌شود و پس از به اتمام رساندن آن ممکن است تخفیفی دریافت کند. همه چیز در این گردونه به شانس مشتری بستگی دارد و همین موضوع جذابیتش را برای او بیش‌تر کرده است.

اسمارت چطور کار می کند
دستاوردها | اسمارت ایکس

گردونه شانس رستوران چه مزایایی دارد؟

پیداکردن و راه‌اندازی روش‌هایی مانند گردونه شانس رستوران از فرصت‌هایی است که هیچ رستوران‌داری نباید از کنارش به‌سادگی بگذرد. گیمیفیکیشن در رستوران کارایی زیادی دارد و این روزه‌های به‌عنوان یکی از روش‌های پربازده در بازاریابی مشتری شناخته می‌شود. اسمارت ایکس با ارائه این ابزار به شما امکان وفادارسازی بیش‌تر مشتری‌های را می‌دهد. خوب است بدانید که تیم پشتیبانی حرفه‌ای اسمارت ایکس، به‌صورت دائمی به دنبال جذاب‌تر کردن گردونه شانس رستوران هستند.

باتوجه‌به توضیحات داده شده، یکی از بهترین و البته ارزان‌ترین روش‌های بازاریابی رستورانی را می‌توان گردونه شانس رستوران دانست. روند کار این سرویس بسیار ساده، اما اثرگذار است. به‌علاوه به یاد داشته باشید که این گردونه به شکلی طراحی شده که همه مشتری‌ها با هر بازه سنی بتوانند از آن استفاده کنند.